Gå til innhold

Smågodt - hva foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

7

• favn

2

• hare1365380455

2

• laguna1365380434

1

Mest aktive i denne tråden

Sånne runde jordbærklumper er favoritten for tiden ellers så liker jeg veldig godt disse hvite og røde små sukkertøyene med lakris inni og Malaco fruktblanding.

Egentlig så er jeg nesten altetende når det gjelder smågodt dessverre :(

Annonse

Min godtepose inneholder alltid: Jordbærfisk, briokarameller, sånne små røde og blå "bær", heksehyl, spesialsjokolade, sure føtter, amerikanske linser, søte jordbær (sånne flate). Av og til har jeg fløtekarameller, nonstop, noe mer salt lakris og mini-pez.

De savrte du liksom.......det er de orange som er best da....bare sånn til opplysning..

:-)

Pøh, du vet ikke hva du snakker om! ;-)

Men vi kan jo dele en godtepose vi da, jeg tar de svarte og du de gule, siden det kommer begge med når en graver med skjeen oppi boksen :o)

*sender over de gule krokodillene*

Min godtepose inneholder alltid: Jordbærfisk, briokarameller, sånne små røde og blå "bær", heksehyl, spesialsjokolade, sure føtter, amerikanske linser, søte jordbær (sånne flate). Av og til har jeg fløtekarameller, nonstop, noe mer salt lakris og mini-pez.

Å, alt dette hadde jeg glemt.

Vil du dele godteposen din med meg? *smile pent*

Jeg trodde man vokste fra smågodt etter tenårene? Jeg kjøper det ikke, i hvert fall. Sjokolade er mitt godteri. God konfekt, nougat, Freias appelsin-krokan, mørk sjokolade, m&m. M&m er nærmest det komplette godteriet, kan spise en hel pose på en TV-kveld!

Annonse

Jeg elsker smågodt, men vet ikke hva alt heter. Syns det de har på Rimi og Rema er litt kjedelig, liker best å gå i de godtebutikkene som ligger like ved kinoen i Bergen, der har de så stort utvalg!

Åja, der har de mye godt!

Husker at det var nett som jeg var kommet i himmelen, da jeg var innom der som liten jente og skulle på kino.

best var det når jeg og onkelen min skulle på kino, han er snopoman, så da fikk jeg velge meg akkurat det jeg ville ha.

Jeg er ikke så veldig glad i slik "smågodt", særlig ikke slike "gele-godterier".

Hvis jeg kjøper godteri i løs vekt blir det en hovedvekt på sjokoladebiter av ymse slag, særlig melkepletter, festkarameller o.l., og så har jeg gjerne oppi noen vanilje-fudge (men bare noen få - kan fort bli kvalm av mange) og røde tea-puter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...