Gå til innhold

Smågodt - hva foretrekker du?

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Jeg er ikke så veldig glad i slik "smågodt", særlig ikke slike "gele-godterier".

Hvis jeg kjøper godteri i løs vekt blir det en hovedvekt på sjokoladebiter av ymse slag, særlig melkepletter, festkarameller o.l., og så har jeg gjerne oppi noen vanilje-fudge (men bare noen få - kan fort bli kvalm av mange) og røde tea-puter!

Jeg kom på slike bringebær også; sjokolade med bringebærgelé inni. De er gode!

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

7

• favn

2

• hare1365380455

2

• laguna1365380434

1

Mest aktive i denne tråden

Liker best sånne firkanta, myke vaniljefudge, myke sjokolader med fyll (men IKKE kaffefyll, mokkafyll osv, fruktfyll derimot...a la troika mmmm).

Så liker jeg de røde gummifiskene (skjønner dere hvilke jeg mener?), sånne flate med litt mønster på - myke å tygge på og søte i smaken.

Jeg liker vel egentlig alle myke, fullsmakige, søte smågodt.

Liker ihvertfall ikke sure smågodt. Salte kan være ok.

Jeg trodde man vokste fra smågodt etter tenårene? Jeg kjøper det ikke, i hvert fall. Sjokolade er mitt godteri. God konfekt, nougat, Freias appelsin-krokan, mørk sjokolade, m&m. M&m er nærmest det komplette godteriet, kan spise en hel pose på en TV-kveld!

Vokse i fra smågodt?! Nå nei, ikke denne dama! *S*

Annonse

Gjest theoline

Puter, kritt, sure og salte ting!

Men det beste godteriet er Toffifee, nam-nam!

Men har pause frem til jul, etter at jeg fant ut at en eske ikke er nok på en kveld, måtte starte på nr.2 før jeg ble kvalm, og det er faktisk for mye av det gode!

Annonse

Sure ting :) og sjokoladebiter i alskens utførelser.

Egentlig går _alt_ ned, bare pms'n er sterk nok...

som fx i dag --> *ut&kjøp*

Pms, ja...

Jeg liker normalt ikke nugatti. Men her for en tid tilbake fant jeg meg selv med hodet langt inni skapet og en boks med nugatti. I hånda hadde jeg ei skjei.

Da vet man at man har pms...

Jeg er lei smågodt og godterier i det hele tatt, men nå skal jeg lese tråden for å få tips.

Beste snacks for meg pt, er salt > ost, oliven etc

Å, gid jeg også kunne blitt lei godteri...

*titter litt beskjemmet ned, og får øye på magen som disser over bukselinninga*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...