Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Første gang jeg er innpå dette forumet. Var mye på doktoronline for ca 2 år tilbake men da på forumet overgrep. Men nå altså her, har prøvd å bli gravid i 14 månder nå uten hell og holder på å bli sprø. Veit jeg ikke skal stesse meg selv opp med dette, men det er fader ikke lett å ikke tenke på det. Dette er jo mitt største ønske her i verden. Min samboer har 2 barn fra tidligere. Venter på svar fra en blodprøve, ang. om jeg har eggløsning, men har tatt hjemmetester og de viser at jeg har det. Min samboer har også testet seg, der var alt normalt.

Så neste er visst en undersøkelse hvor man går inn navelen. Hørt det er ubehagelig, men det tåler man jo.... Er så redd for å ikke bli gravid... Tenker mye på om det kan ha noe med fortiden min å gjøre, ting som skjedde da jeg var yngere, men veit ikke jeg...

Vanskelig.....

Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210110-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv vært gjennom prøveperiode på over 3 år før vi lyktes, og har tatt alle tester. Jeg vet at det er frustrerende. La testene gå sin gang, men husk at det er ikke sikkert de finner årsaken (det fant de ikke med oss)

Og husk at selv om samboeren har barn fra før, er det viktig å teste ham en gang til. Det er jo en enkel test, og greit å få det sjekket før du evt. må legges inn for laparaskopi osv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210110-frustrert/#findComment-1525546
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...