Gjest labolina Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Trenger julegavetips til samboeren (mann, noen og tredve år, far til to, eget hus, jobber med IT (og har det meste han trenger her), glad i praktisk arbeid og friluftsliv, men har ihvertfall "standardutstyr" til begge deler. Noen tips??? 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Kjærester er alltid den vanskeligste julegaven! Har han en god kontorstol på hjemmekontoret? Det er lett å få ryggplager når man sitter for lenge foran data'n. En god pute, tøfler (føtter blir kalde når man sitter rolig) og stolen. Eller så går jeg ofte for opplevelser. For eksempel konsertbilletter eller andre kulturarrangement mottageren vil like. Siden han liker friluftsliv - er det noe han drømmer om, som man kunne bidratt til? Hva synes han om Lars Monsen? Han har vel gitt ut både DVD og bok? 0 Siter
laban Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Den største, oppladbare Maglite-lykten 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Mitt tips: DAB-radio!!! Fra f.eks. hi-Fi Klubben eller andre steder.. 0 Siter
Gjest labolina Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Kjærester er alltid den vanskeligste julegaven! Har han en god kontorstol på hjemmekontoret? Det er lett å få ryggplager når man sitter for lenge foran data'n. En god pute, tøfler (føtter blir kalde når man sitter rolig) og stolen. Eller så går jeg ofte for opplevelser. For eksempel konsertbilletter eller andre kulturarrangement mottageren vil like. Siden han liker friluftsliv - er det noe han drømmer om, som man kunne bidratt til? Hva synes han om Lars Monsen? Han har vel gitt ut både DVD og bok? Lars Monsen er litt vel politisk, det er vi begge enige om... liker han ikke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.