Gå til innhold

Noen gode råd mot stadige sure oppstøt?

Anbefalte innlegg

Gjest stadige sure oppstøt
Skrevet

er plaget av sure oppstøt daglig. har forsøkt , link og pepsiduo uten at jeg synes det har hatt noen effekt.

de på apoteket sier bare at jeg må snakke med fastlegen. Jeg skal ha en utredning i forhold til irritabel tarm på nyåret så jeg kan jo nevne det da.

Men finnes det ting man kan få på resept av legen uten at man har gjennomgått alle undersøkelser på forhånd?

Vil gjerne prøve noe som bremser disse sure oppstøtene, men synes det blir lenge å vente i flere måneder på undersøkelser.

Skrevet

Heisann! Jeg slet en del med det samme. jeg begynte å drikke aloevera jeg etter anbefaling fra andre. Merker jeg det begynner å komme tar jeg en liten slurk og da tar det maks 2 min før det er borte!! Jeg vet jo ikke om det hjelper på deg, men det har iallefall funket for meg.

Du kan bl.a få kjøpt det på www.penger.org

Gjest pastasta
Skrevet

Bruker Magepastiller som jeg fikk i helsekosten.Hjelper øyeblikkelig når de tygges. Har alltid en eske i lomma om surheten skulle melde seg.

Skrevet

Hei

Bortsett fra medisiner så hjelper det godt å drikke mye vann med kullsyre. Det rådet fikk jeg for mange år siden da jeg fikk påvist et brokk på spiserøret og magekatarr.

Nå tar jeg lite medisiner. Er forsiktig med brødmat, for det virker litt negativt, og så drikker jeg.

Skrevet

Kalktabletter hjelper, og er lovlige også for gravide, som er mest plaget med dette.

Skrevet

Har du tenkt på hva du putter i deg? Jeg har vært plaget med halsbrann og sure oppstøt i årevis, men etter at jeg fant ut hva som forårsaket det (trakterkaffe, juice bl.a), så er det kun når jeg putter i meg dette at jeg merker noe.

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...