Gå til innhold

Bruker dere studenter på helsefagutd. sette sprøyter på hverandre?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke injeksjon

Vi skal sette både subcutan og intramuskulære injeksjoner på hverandre for å øve. Jeg gruer meg til å få en intramuskulær injeksjon i baken, har lite lyst til det, men føler meg feig hvis jeg sier nei. Er redd det skal sprenge på. Hva slags praksis har dere?

Fortsetter under...

Jeg er utdannet helsesekretær etter komprimert voksenstudie.

Vi tok blodprøver av hverandre under utdanninga, vi satte også injeksjoner på hverandre...på overarm.

Synes egentlig det gikk ganske så greit jeg, selv om noe jo ble både gule og blå :)

Min mening er at det er ikke mer enn rett at vi får prøve hvordan det er om ting ikke går helt rosenrødt...slik blir vi mer ydmyke når vi er der ute og er de som skal stikke.

Det går nok så bra så :)

Gjest var sykepleierstudent en gang

Vi fikk ikke lov av skolen til å stikke på hverandre, så vi måtte stikke på en appelsin.

Først da vi kom ut i praksis, fikk vi lov til å stikke på pasienter.

Det er absolutt ingenting og grue seg for. Jeg går sykepleien, og da vi satte sprøyter på hverandre, syntes jeg det var "vondere" å få sprøyte i armen enn i baken. Den i baken kjente jeg nesten ingenting til, mens den i armen svir litt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...