Gå til innhold

Hvorfor går mailen så tregt idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke bare idag, men igår også.

Mail som ble sendt halv åtte og halv ni igår kveld var ikke ennå kommet da jeg la meg halv tolv. Først imorges fant jeg mailene jeg ventet på.

Nå testet jeg litt idag og fikk noen til å sende mail fra et par steder, og de har heller ikke kommet ennå.

Dette gjelder stort sett mail fra c2i.net og sensewave. Hotmail har funket bra både igår og idag (etter hva jeg vet ihvertfall...hvis jeg ikke har gått glipp av noe ;-P )

Er det noe krøll på nett om dagen, overbelastning eller virus eller noe ,som gjør mailleveringen treig?

*utålmodig*

ikke fast nick
Skrevet

Ja til det sistnevnte. Det er visstnok veldig mye virus for tiden som gjør at serverne trøbler. Da blir det kø.

Skrevet

Ja til det sistnevnte. Det er visstnok veldig mye virus for tiden som gjør at serverne trøbler. Da blir det kø.

ok, takk for svar. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...