Gå til innhold

Bøker på engelsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mangler tips til bøker jeg skal ønske meg til jul. Jeg leser nå Eleven minutes av Paulo Coehelo på engelsk. Jeg vil gjerne ha tips om bøker på engelsk siden jeg har lovet meg selv å lese engelsk og de bøkene er billigere for døtrene mine å kjøpe.

Skrevet

Val McDermid, bøkene om Carol Jordan og Tony Hill.

Begynner med "The Mermaids Singing", fortsetter med "The Wire in the Blood", "The Last Temptation" og "The Torment of Others". Snart kommer "The Grave Tattoo".

Digger Tony Hill! :) :) :)

Skrevet

Litt vanskelig å anbefale bøker uten at du sier noe mer om hva du liker.

Skrevet

The curious incident of the dog in the night-time. Mark Haddon

Engentlig en ungdomsbok men passer veldig bra for voksne også. Handler om hvordan en gutt med Aspergers møter verden på sin særegen måte.

Vant Whitbread prisen i England ifjor.

Skrevet

Litt vanskelig å anbefale bøker uten at du sier noe mer om hva du liker.

Jeg liker det meste, men heller nok mest mot skjønnlitteratur. Dvs. at faglitteratur leser jeg mye av, men skal ikke ønske meg til jul.

Skrevet

Jeg liker det meste, men heller nok mest mot skjønnlitteratur. Dvs. at faglitteratur leser jeg mye av, men skal ikke ønske meg til jul.

Rosamunde Pilcher, særlig "The Shell Seekers" og "Coming Home".

Pilcher skriver innlevende og romantisk og nydelig, men er i tillegg en GOD forfatter. Hun er til å lese for sånne som ellers ikke orker "kioskromaner".

Skrevet

Kommer jo an på hva du liker. Jeg sverger til Stephen King eller Dean Koonts (tror jeg det staves)

Der er det mye action, og en del overnaturlige ting. Men det er beskrevet så bra at du blir superfasinert.

Skrevet

Kommer jo an på hva du liker. Jeg sverger til Stephen King eller Dean Koonts (tror jeg det staves)

Der er det mye action, og en del overnaturlige ting. Men det er beskrevet så bra at du blir superfasinert.

Dean Koontz

;o)

Skrevet

Dean Koontz

;o)

Nemlig. Syntes det så litt merkelig ut da jeg skrev det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...