Gjest dette funderer jeg på Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 MÅÅÅÅ jeg bruke symaskin til dette? jeg skal altså lage hull til armer...har ikke symaskin selv,og skulle gjerne gjort dette før en nissefest neste uke. men kan jeg sy for hånd hvis jeg syr og syr og syr og syr og syr, det må vel bli like bra som med maskin vel? jeg har sydd mye for hånd før, så er veldig nøye, og blir selvsagt det med noe jeg har strikket selv. men lurer på om det blir bra nok og hardt nok sydd? er så usikker på slikt.... 0 Siter
pablito Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 I gamle dager hadde man bare hender, nål og tråd til syarbeid; det ble likevel både kofter og gensere. Det kommer til å holde like bra som maskinsøm hvis du bare syr tette nok sting.sy først og klipp etterpå. 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 I gamle dager hadde man bare hender, nål og tråd til syarbeid; det ble likevel både kofter og gensere. Det kommer til å holde like bra som maskinsøm hvis du bare syr tette nok sting.sy først og klipp etterpå. ja nettopp;) ja jeg tenkte å sy først så jeg ikke gjør noen tabber;) takk for svar:) 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Nei du MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ikke, men det tar mye lengere tid med hånd;) Det er ikke noe problem, jeg har ofte gjort det;) Jeg har ikke tall på alle genserne jeg har strikket, og vanligvis bruker jeg symaskin, men det kan være omstendigheter som gjør at det ikke går an. Kvinner har strikket hele tiden, noen med og noen uten symaskiner;) Pass på at du lukker såpass at det ikke rakner, det er hele poenget. 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 har alltid sydd slike for hånd jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.