Gå til innhold

strikke genser/klippe opp til armehull

Anbefalte innlegg

Gjest dette funderer jeg på
Skrevet

MÅÅÅÅ jeg bruke symaskin til dette? jeg skal altså lage hull til armer...har ikke symaskin selv,og skulle gjerne gjort dette før en nissefest neste uke. men kan jeg sy for hånd hvis jeg syr og syr og syr og syr og syr, det må vel bli like bra som med maskin vel?:) jeg har sydd mye for hånd før, så er veldig nøye, og blir selvsagt det med noe jeg har strikket selv. men lurer på om det blir bra nok og hardt nok sydd? er så usikker på slikt....

Skrevet

I gamle dager hadde man bare hender, nål og tråd til syarbeid; det ble likevel både kofter og gensere. Det kommer til å holde like bra som maskinsøm hvis du bare syr tette nok sting.sy først og klipp etterpå.

Gjest dette funderer jeg på
Skrevet

I gamle dager hadde man bare hender, nål og tråd til syarbeid; det ble likevel både kofter og gensere. Det kommer til å holde like bra som maskinsøm hvis du bare syr tette nok sting.sy først og klipp etterpå.

ja nettopp;) ja jeg tenkte å sy først så jeg ikke gjør noen tabber;)

takk for svar:)

Skrevet

Nei du MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ikke, men det tar mye lengere tid med hånd;) Det er ikke noe problem, jeg har ofte gjort det;) Jeg har ikke tall på alle genserne jeg har strikket, og vanligvis bruker jeg symaskin, men det kan være omstendigheter som gjør at det ikke går an. Kvinner har strikket hele tiden, noen med og noen uten symaskiner;) Pass på at du lukker såpass at det ikke rakner, det er hele poenget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...