Gjest Stakkars pus Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vi har åpenbart å gjøre med en trolle her. Fjotten sitter sannsynligvis og sikler og napper løken mens h*n ser på den lange tråden h*n har vært så flink å få til. "............................................." Åh herregud... 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vi har åpenbart å gjøre med en trolle her. Fjotten sitter sannsynligvis og sikler og napper løken mens h*n ser på den lange tråden h*n har vært så flink å få til. "............................................." Hahaha!! Ja, når det finnes folk som tenner på å kn**** i bæsj, hvorfor skulle det ikke finnes folk som tenner på å provosere under falskt nick? ;p Denne gangen var jeg imidlertid så flink at jeg skjønte selv at det var en trolle! =) *stolt* Så om den hadde hatt noe mer å utsette på mitt plettfrie svar, så hadde jeg nok ikke tatt meg bryet med å svare mer. 0 Siter
Gjest -loenlyP Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hmmmm... Hva er mest dyreplageri? Holde katten inne eller la den slippe ut til hannkatten som har prøvd seg på voldtekt allerede en gang eller til hunkatten som mer enn gjerne angriper lille skjønne tassen som ikke en gang er voksen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.