Gjest Elextra Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Noen som vet hva slags program som benyttes for å åpne en .psd-fil? Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Photoshop Takk for tips! Synd jeg ikke har det programmet, finnes det noe freeware man kan bruke, eller aller helst - et Windowsprogram? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Takk for tips! Synd jeg ikke har det programmet, finnes det noe freeware man kan bruke, eller aller helst - et Windowsprogram? Er det en fil du har fått tilsendt kan du be vedkommende om å gjøre om til .jpg før du får den på nytt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Er det en fil du har fått tilsendt kan du be vedkommende om å gjøre om til .jpg før du får den på nytt. Takk for tips. Fikk til slutt konvertert filen selv ved hjelp av et program jeg lastet ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.