Gjest Årsaksteori Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Enig med deg! Men hvilket menneske er det som går å truer noen på livet slik i evigheter? Det må være et sykt menneske mener jeg, og sykelig sjalue mannfolk har tatt liv før, mange ganger før. Vi leser om det hele tiden, forrige gang var det han klovneartisten som drepte kona. Kansje han (i brannen) gjorde noe bare for å skremme ekskona, men at leken gikk for langt? Eller kansje det er en rekke uheldige tilfeldigheter, som en her skriver! Regner med at politiet har svar på dette innen kort tid. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Men hvilket menneske er det som går å truer noen på livet slik i evigheter? Det må være et sykt menneske mener jeg, og sykelig sjalue mannfolk har tatt liv før, mange ganger før. Vi leser om det hele tiden, forrige gang var det han klovneartisten som drepte kona. Kansje han (i brannen) gjorde noe bare for å skremme ekskona, men at leken gikk for langt? Eller kansje det er en rekke uheldige tilfeldigheter, som en her skriver! Regner med at politiet har svar på dette innen kort tid. Jeg klarer bare ikke å ta innover meg at noen tar livet av sitt eget barn, men vet jo at det finnes mange gale folk der ute... 0 Siter
Gjest Årsaksteori Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg klarer bare ikke å ta innover meg at noen tar livet av sitt eget barn, men vet jo at det finnes mange gale folk der ute... Ja, det er helt uforståelig, men hva som er tilfellet i denne saken vet vi ikke enda. Jeg håper jo at eksmannen er uskyldig, men jeg har sett sykelig sjalue og gærne menn i aksjon før. For mye til å stole på at dette er tilfeldigheter inntil siktelsen frafalles. 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg kjenner faktisk menn som er så onde at de kunne sette lignende trusler ut i livet (ikke mot meg da) , men bare ved flaks har det gått bra. Det er utrolig hva enkelte mennesker kan gjøre i rasende sjalusi. Men herregud - vi får håpe han ikke har gjort det - mot guten og all ting - det er vel ille nok for den 16 år gamle jenta som overlevde. - 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 I følge bekjente i Florø så stemmer det at hun brukte å røyke på sengen. Synes det er helt unødvendig å spekulere mer når mannen er løslatt uten at de har funnet det minste bevis eller indisier. Verbale trusler og planlagt mord er langt i mellom. Ikke minst tenk på datteren, hun har mistet sin mor og bror, faren var mistenkt, men nå løslatt - må være grusomt for henne med fortsatte spekulasjoner. Helt enig! 0 Siter
Gjest quando Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Herregud, sier jeg. Kan du ikke la Politiet trekke konklusjonene? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ja, det er helt uforståelig, men hva som er tilfellet i denne saken vet vi ikke enda. Jeg håper jo at eksmannen er uskyldig, men jeg har sett sykelig sjalue og gærne menn i aksjon før. For mye til å stole på at dette er tilfeldigheter inntil siktelsen frafalles. Jeg lever i troen på at man er uskyldig til det motsatte er bevist, men saken krever selvsagt en grundig etterforskning. Spent på hva de kommer fram til tilslutt! 0 Siter
org Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Det vet du og jeg fint lite om. Uansett er det en dypt tragisk sak. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Joda, jeg stiller meg ofte kritisk til det avisene skriver, men jeg kan godt diskutere min personlige intuisjon her for det! Er du talsmann for hele forsamlingen her eller? Nei jeg var bare ikke den første som svarte deg i samme duren;) 0 Siter
petter smart Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Er du en sånn kaklende høne som sitter med kikkert og spionerer på naboene og de som kjører forbi? Det er idioter som deg som ødelegger livet til de som blir uskyldig mistenkt/siktet. Dere gir aldri opp troen på at vedkommende er skyldig. Politiet har i praksis sagt at mannen er uskyldig. Vis respekt for både han og de som døde og la spekulasjonene ligge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.