Gjest historiens hovedperson Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Sånn ser du ut: Nærmere 30 år. Kvinne. Har bodd i leilighet siste årene. Skal bo på hybel, med kjøkken som deles med andre. Ergo lite skapplass. Ganske nøyaktig et lite skap + 1 hylle. Du liker ikke rot. Hva ville du tatt med deg til hybelen? 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Da ville jeg tatt med meg favorittkoppene mine, glassene, de morsomme asjettene, en beholder for å sette bestikket i skapet, boller og ev annet utstyr på toppen. I skuffen ville jeg hatt kniver/andre kjøkkenredskaper, rull med poser, matpapir og div., klistremerker osv. Hvis jeg trengte mer plass til tørrmat og ev. annet kjøkkenutstyr ville jeg tatt med en liten hylle eller kurvsystem å ha på kjøkkenet hvis det var plass. *vant til å erobre nye kjøkkener* 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Kun det høyst nødvendige av bestikk og fat, sengeklær, o.l. Datamaskin med internett, og Mr. Rabbit. 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Kun det høyst nødvendige av bestikk og fat, sengeklær, o.l. Datamaskin med internett, og Mr. Rabbit. Og ørepropper! Og husk å låse deg inne de dagene du har pms. Men hvis du ikke liker rot, så er du egentlig dødsdømt allerede. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Skylapper. -sorry, måtte bare- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.