Gå til innhold

Er det noen som klarer å oppmuntre meg? Fri fantasi

Anbefalte innlegg

Gjest vær så snill dere
Skrevet

Jeg sitter og leser til en svært tung eksamen. Jeg trenger noen blå linjer på -svar til meg- Hele natten kommer til å gå + morgendagen

Har du fantasi til å få meg i bedre humør?

Takker og bukker for hvert lille innlegg som kommer inn, hva det enn måtte være

Skrevet

Lykke til, dette går nok bra! Tenk deg den gode følelsen du får når du er ferdig! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Her kommer en blå linje til deg :-)

Sett på noe musikk som fenger deg, så hjelper det nok på humøret, skal du se :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det går sikkert kjempefint på eksamen! :-) Og skulle det mot formodning ikke gjøre det er det kontemuligheter, og ikke verdens undergang for det!

Og snart er det jul, da får du sikkert et eller annet supert du har hatt lyst på av noen, kanskje det til og med er pent ute med snø på ute..

Og etter det blir det snart vår igjen, og deretter sommer & sol og bare velstand! ;-)

Ellers så kan man jo slå an en noe mørkere tone og sitere en venn av meg hvis motto er at "soon were all dead and none of this will mather any more.." Jeg er ikke sikker på om det er mest skremmende, eller om det ligger en morbid trøst for det aller meste der..

Uansett, lykke til! :-) Det går nok fint!

Skrevet

Nå leser du til eksamen. Snart er du ferdig med den eksamen og da behøver du ikke å lese så intenst på en stund. Og så blir det jul!!! Masse pakker og god mat. Kanskje du skal feire sammen med mange som du er glad i?

Og så kommer nyttår - kanskje det blir et festlig lag sammen med noen du bryr deg om?

Så kommer 2006 med uante muligheter!!!

Skrevet

Nå blå linje! Liker de jeg også, og deler samme skjebne som deg i kveld, om det er noen trøst. Men jeg skal legge meg snart, og satser på søvn fremfor å tvinge i meg mer kunnskap nå =)

Sørg for at du tar pittesmå pauser når du merker at du er ukonsentrert. Legg deg på senga, sett på en nydelig sang, lykk øynene og lytt til den. Så tar du fatt igjen. Mye mer konstruktivt i lengden enn å sitte å lese samme linjen for førtiende gang, fordi du er ukonsentret og lei.. =)

Og såå regner jeg selvsagt med at du har minst en japp king size og flaskekola?

Gjest vær så snill dere
Skrevet

Tusen takk alle sammen. Dere er så snille!!

Skrevet

Sitter her jeg også, skal i ilden på fredag.

Jeg er lei, lei, lei... mangler oversikt og kontroll og lyst og overskudd og *blæh*, pms og sure omgivelser, rotete hus, dårlig vær, godtesjuk og kvalm (konstant sulten)...

Men: Alt går over sa reven, han vart flådd...

Skulle egentlig trøste, vi får tenke på hverandre :D

Og snart er det Helg og Juleferie :)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...