Gå til innhold

Beste film,cd og bok akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Film:

To Kill a Mockingbird. Den perfekte film.

Har du ikke sett den bør du se den. Filmen er fantastisk!

Cd: Dårlig med noe nytt av tiden på den fronten også. Men jeg hører en del på The Clash og Ramones for tiden.

Bok: Siste jeg leste var Frelseren av Jo Nesbø. Jeg har veldig sansen for Harry Hole.

Annonse

Film:

Cd: Dårlig med noe nytt av tiden på den fronten også. Men jeg hører en del på The Clash og Ramones for tiden.

Bok: Siste jeg leste var Frelseren av Jo Nesbø. Jeg har veldig sansen for Harry Hole.

Veldig fornøyd med at du nevnte To Kill a Mockingbird - den har jeg nemlig kjøpt som julepresang til flere i år.

Har ikke sett filmen selv (står på egen ønskeliste også), men jeg elsker boka.

Veldig fornøyd med at du nevnte To Kill a Mockingbird - den har jeg nemlig kjøpt som julepresang til flere i år.

Har ikke sett filmen selv (står på egen ønskeliste også), men jeg elsker boka.

Jeg fikk spesialversjonen i går. Har ikke sett den ennå, men bilde og lyd skal være kraftig forbedret, og det følger med en hel disc ekstra med diverse ekstrastoff. Pleier aldri se ekstrastoffet selv, men akkurat her er det jo en del som ser interessant ut og som jeg gleder meg til å se. :)

Jeg fikk spesialversjonen i går. Har ikke sett den ennå, men bilde og lyd skal være kraftig forbedret, og det følger med en hel disc ekstra med diverse ekstrastoff. Pleier aldri se ekstrastoffet selv, men akkurat her er det jo en del som ser interessant ut og som jeg gleder meg til å se. :)

Høres veldig lovende ut. ;o)

Film:

Snakker dere om Hitchcocks film og en evt nyutgivelse? Eller _How_ to kill...?

http://imdb.com/title/tt0306967/

Annonse

Hvis du ikke har sett den burde du se den.

Det er en av de desidert beste filmene jeg har sett.

Jeg skjønner det.

Btw, jeg var egenhendig på Platekompaniet og fant samme filmer som i nettbutikken og til samme pris, så det ordnet seg. Men det er da fortærende likevel at det er noe kluss der et sted...

Jeg skjønner det.

Btw, jeg var egenhendig på Platekompaniet og fant samme filmer som i nettbutikken og til samme pris, så det ordnet seg. Men det er da fortærende likevel at det er noe kluss der et sted...

Du kommer fortsatt ikke inn?

Men du har kommet inn tidligere? Merkelig i så fall.

Du kommer fortsatt ikke inn?

Men du har kommet inn tidligere? Merkelig i så fall.

Ja, det er underlig. Sist jeg handlet der måtte jeg gjøre det fra IE, da bekreftet Platekompaniet at det var handleproblemer fra Opera. Men nå går jo verken IE eller Firefox, som sagt.

Flott samling du har forresten.

Ok, det var den jeg feilkoblet til Hitchcock (grunnet Gregory Peck, men det er en annen historie...).

Takk for infoen.

Jeg anbefaler uansett boka - den er veldig, veldig bra. Norsk tittel er "Drep ikke en sangfugl", hvis jeg husker rett.

Film:

Harry Hole er tøff - og Frelseren var bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...