Gjest film, cd og bok.... Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hva er deres beste film, cd og bok akkurat nå, og hvorfor akkurat denne? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Film: The Woodsman CD: Katie Melua Bok: Jeg orker ikke å lese for tida. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hmm.Den siste bra jeg leste var Ian Mc Ewans Sementhagen..Jeg kjøpte meg akkurat den siste Mick Harvey skiva, den hører jeg mye på..Men film?! Jeg synes det er lenge siden jeg så en god folm nå..Pass! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Film: The Woodsman CD: Katie Melua Bok: Jeg orker ikke å lese for tida. Jeg vet ikke om jeg skrev det, men jeg fulgte rådet ditt og så The Woodsman. Meget bra! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Film: To Kill a Mockingbird. Den perfekte film. Har du ikke sett den bør du se den. Filmen er fantastisk! Cd: Dårlig med noe nytt av tiden på den fronten også. Men jeg hører en del på The Clash og Ramones for tiden. Bok: Siste jeg leste var Frelseren av Jo Nesbø. Jeg har veldig sansen for Harry Hole. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg vet ikke om jeg skrev det, men jeg fulgte rådet ditt og så The Woodsman. Meget bra! Hyggelig at du likte den siden jeg synes du liksom er filmeksperten her inne ) 0 Siter
nynne Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Film: enda mere- de lillos konsert dvd. cd: min egenbrente de lillos cd. bok: Petter Schjerven- Typisk norsk. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Film: To Kill a Mockingbird. Den perfekte film. Har du ikke sett den bør du se den. Filmen er fantastisk! Cd: Dårlig med noe nytt av tiden på den fronten også. Men jeg hører en del på The Clash og Ramones for tiden. Bok: Siste jeg leste var Frelseren av Jo Nesbø. Jeg har veldig sansen for Harry Hole. Veldig fornøyd med at du nevnte To Kill a Mockingbird - den har jeg nemlig kjøpt som julepresang til flere i år. Har ikke sett filmen selv (står på egen ønskeliste også), men jeg elsker boka. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Veldig fornøyd med at du nevnte To Kill a Mockingbird - den har jeg nemlig kjøpt som julepresang til flere i år. Har ikke sett filmen selv (står på egen ønskeliste også), men jeg elsker boka. Jeg fikk spesialversjonen i går. Har ikke sett den ennå, men bilde og lyd skal være kraftig forbedret, og det følger med en hel disc ekstra med diverse ekstrastoff. Pleier aldri se ekstrastoffet selv, men akkurat her er det jo en del som ser interessant ut og som jeg gleder meg til å se. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg fikk spesialversjonen i går. Har ikke sett den ennå, men bilde og lyd skal være kraftig forbedret, og det følger med en hel disc ekstra med diverse ekstrastoff. Pleier aldri se ekstrastoffet selv, men akkurat her er det jo en del som ser interessant ut og som jeg gleder meg til å se. Høres veldig lovende ut. ;o) 0 Siter
favn Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Film: To Kill a Mockingbird. Den perfekte film. Har du ikke sett den bør du se den. Filmen er fantastisk! Cd: Dårlig med noe nytt av tiden på den fronten også. Men jeg hører en del på The Clash og Ramones for tiden. Bok: Siste jeg leste var Frelseren av Jo Nesbø. Jeg har veldig sansen for Harry Hole. Snakker dere om Hitchcocks film og en evt nyutgivelse? Eller _How_ to kill...? http://imdb.com/title/tt0306967/ 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Snakker dere om Hitchcocks film og en evt nyutgivelse? Eller _How_ to kill...? http://imdb.com/title/tt0306967/ Jeg går da virkelig ut fra at vi snakker om denne: http://www.imdb.com/title/tt0056592/ 0 Siter
favn Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg går da virkelig ut fra at vi snakker om denne: http://www.imdb.com/title/tt0056592/ Ok, det var den jeg feilkoblet til Hitchcock (grunnet Gregory Peck, men det er en annen historie...). Takk for infoen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ok, det var den jeg feilkoblet til Hitchcock (grunnet Gregory Peck, men det er en annen historie...). Takk for infoen. Hvis du ikke har sett den burde du se den. Det er en av de desidert beste filmene jeg har sett. 0 Siter
favn Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hvis du ikke har sett den burde du se den. Det er en av de desidert beste filmene jeg har sett. Jeg skjønner det. Btw, jeg var egenhendig på Platekompaniet og fant samme filmer som i nettbutikken og til samme pris, så det ordnet seg. Men det er da fortærende likevel at det er noe kluss der et sted... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg skjønner det. Btw, jeg var egenhendig på Platekompaniet og fant samme filmer som i nettbutikken og til samme pris, så det ordnet seg. Men det er da fortærende likevel at det er noe kluss der et sted... Du kommer fortsatt ikke inn? Men du har kommet inn tidligere? Merkelig i så fall. 0 Siter
favn Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Du kommer fortsatt ikke inn? Men du har kommet inn tidligere? Merkelig i så fall. Ja, det er underlig. Sist jeg handlet der måtte jeg gjøre det fra IE, da bekreftet Platekompaniet at det var handleproblemer fra Opera. Men nå går jo verken IE eller Firefox, som sagt. Flott samling du har forresten. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ok, det var den jeg feilkoblet til Hitchcock (grunnet Gregory Peck, men det er en annen historie...). Takk for infoen. Jeg anbefaler uansett boka - den er veldig, veldig bra. Norsk tittel er "Drep ikke en sangfugl", hvis jeg husker rett. 0 Siter
Velouria Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 CD er Thåstrøm, den hører jeg mye på nå. Film er Store blå, så den igjen igår og den er fantastisk. Jeg leser akkurat nå Linn Ullmanns "et velsignet barn" og hittil er den bra. 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Film: To Kill a Mockingbird. Den perfekte film. Har du ikke sett den bør du se den. Filmen er fantastisk! Cd: Dårlig med noe nytt av tiden på den fronten også. Men jeg hører en del på The Clash og Ramones for tiden. Bok: Siste jeg leste var Frelseren av Jo Nesbø. Jeg har veldig sansen for Harry Hole. Harry Hole er tøff - og Frelseren var bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.