Gå til innhold

Beste film,cd og bok akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Harry Hole er tøff - og Frelseren var bra!

Synes faktisk Jo Nesbø har blitt bedre og bedre for hver eneste bok han har skrevet. Han begynte tampt, ble hakket bedre med bok nummer 2, og så tok det av.

Norges desidert beste krimforfatter!

Skrevet

Synes faktisk Jo Nesbø har blitt bedre og bedre for hver eneste bok han har skrevet. Han begynte tampt, ble hakket bedre med bok nummer 2, og så tok det av.

Vi er så enige at en skulle tro vi var tvillinger;)

Skrevet

Vi er så enige at en skulle tro vi var tvillinger;)

Man vet jo aldri. :)

Skrevet

Jeg har "spart" Frelseren til juleferien,- da skal jeg hygge meg!

Skrevet

Jeg har "spart" Frelseren til juleferien,- da skal jeg hygge meg!

Den går unna litt for fort, så du trenger flere bøker i jula. :)

Skrevet

Den går unna litt for fort, så du trenger flere bøker i jula. :)

Sant nok,- men jeg får nok ikke sitte helt uforstyrret, så den holder nok litt lenger likevel.

Du vet, man må jo lage litt mat, rydde etter alle de andre, spille spill med ungene osv osv.

Skrevet

CD: Akkurat nå er det P4s Julefavoritter som surrer og går i spilleren - I'm in the mood! Men ellers i året spiller jeg annen musikk, da.

Bok: Discworld-serien til Terry Pratchett, hvor den ene boka er bedre enn den andre.

Film: Jeg har sett Charlie og sjokoladefabrikken to ganger på kino, og elsker den filmen. Men jeg får hjerteklapp og tårer i øynene når jeg ser coveret til "Tre nøtter til Askepott", og gleder meg ekstremt til klokka 11:00 24.12.05!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...