Gå til innhold

Enda mere katt (skal bli det siste på en stund, jeg lover..;-))

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Men de var bare såå bra nå..:-D

Jeg driver litt sånn kveldslig juleopprydning i skap og gjemmer og har akkurat godt gjennom strømpeskuff og kastet trefjerdedeler av innholdet..Dvs kattene fikk øye på det vrakbare..Og har aldri sett noe så kjekt! Stort sett er strømpebukser & strømper noe av det mest forbudte som finnes, men nå fikk de alså arve for i kveld..

Det slår vist både trekkopp edderkopper, dyre klatrestativ, intrikate mus på rullebånd..

Så da vet dere det, om dere skal gi pus en førjulspakke, så er avlagte strømper tydeligvis noe av det gøyeste i hele katteverdenen! De går helt bananas her, selv feitasen!

Og NUH var det nok kattesnakk fra meg på en stund! ;-)

Men jeg måtte bare dele, de er så søte & morsomme atte!

:-)

Fortsetter under...

Hehe! Så klart er det morsomst med det man ikke får lov til!

Har en seng her på rommet med en skumgummimadrass oppi som visstnok er utolig god å krafse på. Jeg har prøvd å stappe laken godt rundt den nå, så de ikke skal klore den aldeles i fillebiter, men likevel ser det utrolig fristende ut!

Og jeg som bruker hundrevis av kroner på klorebrett og fancy klatrestativ. Fnys.

Hehe! Så klart er det morsomst med det man ikke får lov til!

Har en seng her på rommet med en skumgummimadrass oppi som visstnok er utolig god å krafse på. Jeg har prøvd å stappe laken godt rundt den nå, så de ikke skal klore den aldeles i fillebiter, men likevel ser det utrolig fristende ut!

Og jeg som bruker hundrevis av kroner på klorebrett og fancy klatrestativ. Fnys.

Kan se for meg katta marsjerer på madrassen. :)

Skumgummimadrasser blir fort hakka møkk!

Kan se for meg katta marsjerer på madrassen. :)

Skumgummimadrasser blir fort hakka møkk!

Her i huset er det gøyeste katten vet gardinene i stuen + potteplantene. Får vente til den er kommert over puberteten, så får jeg investere i nye gardiner :o)

Tror jeg må lete fram noen gamle sokker til kattene. Bedre det enn at de eter opp pepperkakehuset vårt *sukk*

Igår så jeg at noen hadde slikka/spist på melisglasuren og på seigdamene som ligger og boltrer seg i Polarbadet. Ungene sier de er uskyldige...

Annonse

Her i huset er det gøyeste katten vet gardinene i stuen + potteplantene. Får vente til den er kommert over puberteten, så får jeg investere i nye gardiner :o)

Jeg har en hundevalp, men når jeg leser om disse katte- historiene, lurer jeg på om det er en katt i hundekropp jeg har kjøpt. Hun driver på samme måten og ødelegger alt som er forbudt.

Jeg håper det gir seg etter hvert. Det er nesten værre enn å ha småbarn....

Jeg har en hundevalp, men når jeg leser om disse katte- historiene, lurer jeg på om det er en katt i hundekropp jeg har kjøpt. Hun driver på samme måten og ødelegger alt som er forbudt.

Jeg håper det gir seg etter hvert. Det er nesten værre enn å ha småbarn....

Ja det er verre enn småbarn, det kan jeg skrive under på! Men de roer seg når de kommer over "puberteten". Men det er frustrerende mens det står på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...