Gå til innhold

Troll?

Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at noen er webmaster på DOL. Også forteller han om jobben sin til tre av vennene sine. De synes DOL høres ut som et fint sted, og begynner å diskutere der de også. Disse fire har alltid hatt MSN kontakt med hverandre og fortsetter med det også i ettertid.

Hva er problemet?

Det kan bli for nært og fristende til å si noe hemmelig om enkelte nick i visse situasjoner så jeg håper da virkelig at webmaster ikke gjør det.

• Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

152

• ShitDiddelyDo

55

• Glimtipper

34

• mariaflyfly

32

hare1365380455
Skrevet

Gud hjelpe meg!! Her tar det av....

Jeg husker også i gode gamle dager da du var webbis og jeg var "meg" og vi alle sammen, inkludert Sjefen selv, var på chatten. Så koselig, atte

DA var det gjennomsiktig her da!! ;-)

Nå har jeg gitt fullstendig opp å forsøke og holde styr på hvem som er hvem og hvem som ikke er hvem og hvem som er webbis og hvem som er troll og hvem som sier hva til hvem og hvorfor.

Men jeg forstår jo av denne tråden at det er nok av andre som spekulerer.... ;-)

Og nei, jeg er ikke webbis. Og ikke er jeg sør heller, selv om vi visstnok er fra samme by og har to felles bokstaver i nicket vårt....

Jadda! Noen her trenger et liv utenfor dol, tror jeg ;-)

Jeg var ikke på dol i "gamle dager", men det var kanskje færre brukere da? Og så holdt de fleste seg til et nick?

Skrevet

jeg tipper hun har mistet alt håp om å kunne diskutere noe realistisk i denne tråden.

Klart. Og det er hele resten av dol, og resten av verden, sin feil. Ikke sant?

"............................................."

Skrevet

takk for et seriøst svar og forståelse! Endelig.

Jeg har argumentert opptil flere ganger i denne tråden jeg altså :)

Men jeg har av en eller annen grunn blitt litt gjennomsiktig den siste tiden her på DOL *ler*

Skrevet

Det var dumt av deg. Nå kommer du helt sikkert til å bli beskyldt for å være webbis du også. :)

Da har vi meg. Jeg er visstnok en het kandidat, og blondine-gjengens fravær denne onsdagsmorgenen er i overkant mystisk for enkelte av de paranoide under. :)

Det er jeg og lillemus som deler på jobben. Vi har vært her lengst. Ja, helt siden 1996, faktisk. Vi er ganske greie, i alle fall jeg. Det går an å smiske med meg hvis man har blitt utvist og sånn:-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jovisst.

Jeg har ikke hylt og skreket om at den og den er interessert i mine personlig opplysninger, for å fortelle det til andre.

Jeg har ikke kommet med paranoide uttalelser basert på et anonymt nicks fullstendig udokumenterte påstander.

Jeg var ikke den som anklaget en person som var uenig med meg for å "forsøke å bli med i klubben til de andre som er uenige".

Alt dette har du og midia gjort. Og ja - det siste er så barnslig at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Den siste kommentaren din nå er kremtoppingen på kaken.

".........................................."

Det der vil jeg ha meg frabedt. Venligst kom med konkrete eksempler der jeg har skreket ut om at webbis skriver om mine personlige opplysninger. Jeg tror du blander og mikser veldig i denne tråden. Du ser svar hvitt

Skrevet

Men hva skal til for at du synes du har fått nok oppklaring? That's the question.

Webmaster har allerede kommet med en "oppklaring", men den tror du ikke på/stoler ikke på.

Hvis webbis rykker ut og sier f eks at SDD ikke er Simen og at SDD ikke har vært webbis - vil du tro på det?

Ps: Du har min sympati for alle "angrepene" mot deg altså - jeg skjønner at det iukke er morsomt! :-)

Takk for støtte.

Jeg vil ikke legge løsningen i munnen på dem.

Skrevet

*gapskratter*

Hva!? Tror du meg ikke? Jeg har de opplysningen fra en PÅLITELIG kilde, altså...uhm...jeg mener...JEG er PÅLITELIG, altså!

"............................................"

Skrevet

Orker ikke å lese hele tråden, men det jeg har lest forklarer mye. Dol blir ikke for meg det seriøse forumet som det har vært før etter at jeg leser at noen faste brukere kjenner webmaster. At ikke webmaster har taushetsplikt overfor venner og bekjente at h*n jobber her har ikke falt meg inn. Jeg bryr meg fint lite om vedkommende deltar på msn eller ikke. For et virvar.

Gjest Lurer litt på det ja.
Skrevet

Så nå flere her, som faktisk kjenner/har møtt begge disse privat, sier at det _selvfølgelig_ hverken er tilfellet at de er samme person, eller at en av dem er webmaster - så tror du ikke på det?

".............................................."

_jeg_ tror at du, SDD og Simen er samme person - det er derfor du forsvarer deg så mye.

Så det så.

hare1365380455
Skrevet

Nei det skal være sikkert å visst at det ikke er lett.

Lurer på hvor webmaster har tatt veien?

Jeg vet han finnes her men lar tråden gå for han har selv diskutert med annet nick.

Hvordan vet du det?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg har argumentert opptil flere ganger i denne tråden jeg altså :)

Men jeg har av en eller annen grunn blitt litt gjennomsiktig den siste tiden her på DOL *ler*

det er fordi det er en del med sterke meninger og som bruker "effektfulle" ord og uttrykk for å tiltrekke oppmerksomhet

Skrevet

Det der vil jeg ha meg frabedt. Venligst kom med konkrete eksempler der jeg har skreket ut om at webbis skriver om mine personlige opplysninger. Jeg tror du blander og mikser veldig i denne tråden. Du ser svar hvitt

JEG ser svart/hvitt? Ærlig talt.

Hele denne tråden har dreid seg om at webmaster åpenbart - fordi en eller annen sier det - chatter med enkelte brukere, og dermed sannsynligvis også deler sensitiv informsjon (som h*n bruker all fritiden sin til å lete etter) om enkelte brukere med disse.

"..........................................."

hare1365380455
Skrevet

Det er jeg og lillemus som deler på jobben. Vi har vært her lengst. Ja, helt siden 1996, faktisk. Vi er ganske greie, i alle fall jeg. Det går an å smiske med meg hvis man har blitt utvist og sånn:-)

Du tuller, ikke sant? *forvirret*

Skrevet

Ja, "alt" kan man ikke følge med på - men enkete temaer er jo unektelig mer underholdende enn andre.

Simen mista jeg forøvrig all potensiell respekt for idet han bannet og steiket i sitt første og eneste innlegg til meg. Tror han skal vurdere anger management hos Nils Håvard Dahl.

:D

Tror du han har peiling på noe såpass nyttig, saklig og seriøst som anger managment? =p

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Orker ikke å lese hele tråden, men det jeg har lest forklarer mye. Dol blir ikke for meg det seriøse forumet som det har vært før etter at jeg leser at noen faste brukere kjenner webmaster. At ikke webmaster har taushetsplikt overfor venner og bekjente at h*n jobber her har ikke falt meg inn. Jeg bryr meg fint lite om vedkommende deltar på msn eller ikke. For et virvar.

en ting som er sikkert er at det er et stort virvar. Folk direkte krangler:) Folk som aldri har kranglet før.

Skrevet

Du tuller, ikke sant? *forvirret*

Selvsagt tuller jeg. Webbis kommer vel aldri til å stå fram med nick, det sier seg vel selv?

Jeg synes dere skal stresse litt ned. Har aldri sett eksempler på at webbis har opptrådt uprofesjonelt, og det tviler jeg på vil skje.

Skrevet

en ting som er sikkert er at det er et stort virvar. Folk direkte krangler:) Folk som aldri har kranglet før.

Kanskje var det på tide;) Det er bra at dette kommer opp, det forklarer en del.

Skrevet

_jeg_ tror at du, SDD og Simen er samme person - det er derfor du forsvarer deg så mye.

Så det så.

"det er derfor du forsvarer deg så mye."

Forsvarer _meg_ - jeg har da ikke noe behov for å forsvare meg her :-)

Du har forøvrig selvfølgelig rett i at både jeg, sdd og simen er en og samme person. Og vi/jeg er webmastere. I tillegg har vi/jeg en direkte link med folketrygden, likningskontoret, folkeregisterert og alle verdens sykehus og legekontorer. På den måten klarer vi/jeg å koble absolutt alt av "saftig" informasjon om brukerne her inne til de virkelige personene. Så lar vi/jeg litt og litt lekke ut, til noen utvalgte på msn (mot visse gjenytelser - spesiellt til de aller søteste blondinene og brunettene).

Nå har noen avslørt oss/meg, og vi/jeg må derfor gjøre alt vi/jeg kan for å avkrefte dette.

".........................................."

hare1365380455
Skrevet

Selvsagt tuller jeg. Webbis kommer vel aldri til å stå fram med nick, det sier seg vel selv?

Jeg synes dere skal stresse litt ned. Har aldri sett eksempler på at webbis har opptrådt uprofesjonelt, og det tviler jeg på vil skje.

Jeg tror også webmaster er profesjonell og til å stole på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...