laban Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ahh. Nok en ting nesten alle vet noe om, bare ikke jeg ;-) Takk for info Kondolerer ang. Rex. Frustrerte fruer er en ukjent verden for meg også. Men det må være en skummel verden. For jeg har sett bilder av en derfra som jeg selv så dø opptil flere ganger allerede i Melrose Place. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hvorfor noen velger å gifte seg med Rune Rudberg er for meg en gåte. Ja, jeg lurer på hva denne mannen har som ikke andre har. Han har jo ikke problem med å finne kvinner, så det må jo være noe vi ikke vet, men hva???? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hva gjør man ikke for penger og berømmelse... 0 Siter
Babette Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ahh. Nok en ting nesten alle vet noe om, bare ikke jeg ;-) Takk for info Kondolerer ang. Rex. Takk. Snufs. 0 Siter
Gjest helt enig Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hehe... Ja, hvis jeg hadde vært i den situasjon at jeg var gift med Rudberg (*grøsser ukontrollert*), så hadde kanskje jeg også følt behov for å dokumentere for hele Norge at jeg var kommet til sans og samling igjen ;-) hehe :-) 0 Siter
Babette Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Frustrerte fruer er en ukjent verden for meg også. Men det må være en skummel verden. For jeg har sett bilder av en derfra som jeg selv så dø opptil flere ganger allerede i Melrose Place. Men hun er fortsatt like gal, død eller levende! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Men hun er fortsatt like gal, død eller levende! Hvem er det? Så ikke Melrose P, serru! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hvem er det? Så ikke Melrose P, serru! ;-) Marcia Cross heter hun visst på ordentlig. Hun var den eneste i MP med skuespillerevner. Jeg vet ikke hva rollefiguren hun spiller i FF heter. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Marcia Cross heter hun visst på ordentlig. Hun var den eneste i MP med skuespillerevner. Jeg vet ikke hva rollefiguren hun spiller i FF heter. Litt usikker jeg også, men det er hun rødhårete, er det ikke? 0 Siter
laban Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Litt usikker jeg også, men det er hun rødhårete, er det ikke? Jo, hun kan ha rødt hår. http://abc.go.com/primetime/desperate/bios/marcia_cross.html Men nå vil jeg ikke skrive fler innlegg i en tråd om Rune R! 0 Siter
Gjest Hjuttetu Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har mange ganger tenkt at Rudberg må ha vansker av en eller annen sort. Han hadde sikkert oppfult kriteriene for ADHD for eksempel, han virker ekstremt impulsiv og overaktiv. Kommer med lovnader i hytt og pine, for i øyeblikket etter bli totalt ledet av de fristelser som måtte komme i veien hans. Lett å kritisere blir han, men kan være en tanke å se atferden i sammenheng med evt vansker......... Det som er mest patetisk er jo damene som legger seg flate? Jepp, han kvalifiserer nok til uføretrygd, og sikkert gratis peniskuppering! ;D Han burde ta imot sin trygd, og trekke seg tilbake på en øde øy. Jeg tror vi alle er mettet nuh! 0 Siter
fresja Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Har han bare 3? Jaja, de andre var vel samboere da... 0 Siter
Babette Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hvem er det? Så ikke Melrose P, serru! ;-) Bree. Hun var gal lege i Melrose Place. 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Bree. Hun var gal lege i Melrose Place. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.