Gå til innhold

Rune Rudberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh. Nok en ting nesten alle vet noe om, bare ikke jeg ;-)

Takk for info :)

Kondolerer ang. Rex.

Frustrerte fruer er en ukjent verden for meg også.

Men det må være en skummel verden. For jeg har sett bilder av en derfra som jeg selv så dø opptil flere ganger allerede i Melrose Place.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Katt-ja

9

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor noen velger å gifte seg med Rune Rudberg er for meg en gåte.

Ja, jeg lurer på hva denne mannen har som ikke andre har. Han har jo ikke problem med å finne kvinner, så det må jo være noe vi ikke vet, men hva????

Skrevet

Ahh. Nok en ting nesten alle vet noe om, bare ikke jeg ;-)

Takk for info :)

Kondolerer ang. Rex.

Takk. Snufs.

Gjest helt enig
Skrevet

Hehe...

Ja, hvis jeg hadde vært i den situasjon at jeg var gift med Rudberg (*grøsser ukontrollert*), så hadde kanskje jeg også følt behov for å dokumentere for hele Norge at jeg var kommet til sans og samling igjen ;-)

hehe :-)

Skrevet

Frustrerte fruer er en ukjent verden for meg også.

Men det må være en skummel verden. For jeg har sett bilder av en derfra som jeg selv så dø opptil flere ganger allerede i Melrose Place.

Men hun er fortsatt like gal, død eller levende!

Annonse

Skrevet

Men hun er fortsatt like gal, død eller levende!

Hvem er det?

Så ikke Melrose P, serru! ;-)

Skrevet

Hvem er det?

Marcia Cross heter hun visst på ordentlig. Hun var den eneste i MP med skuespillerevner.

Jeg vet ikke hva rollefiguren hun spiller i FF heter.

Skrevet

Marcia Cross heter hun visst på ordentlig. Hun var den eneste i MP med skuespillerevner.

Jeg vet ikke hva rollefiguren hun spiller i FF heter.

Litt usikker jeg også, men det er hun rødhårete, er det ikke?

Gjest Hjuttetu
Skrevet

Jeg har mange ganger tenkt at Rudberg må ha vansker av en eller annen sort. Han hadde sikkert oppfult kriteriene for ADHD for eksempel, han virker ekstremt impulsiv og overaktiv. Kommer med lovnader i hytt og pine, for i øyeblikket etter bli totalt ledet av de fristelser som måtte komme i veien hans.

Lett å kritisere blir han, men kan være en tanke å se atferden i sammenheng med evt vansker......... Det som er mest patetisk er jo damene som legger seg flate?

Jepp, han kvalifiserer nok til uføretrygd, og sikkert gratis peniskuppering! ;D

Han burde ta imot sin trygd, og trekke seg tilbake på en øde øy. Jeg tror vi alle er mettet nuh!

Skrevet

Hvem er det?

Bree. Hun var gal lege i Melrose Place.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...