Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg blir gal snart.. dagene går jo sååå sent..

Tenkte å teste meg i helga igjen. Testa meg når jeg var 1 dag over tiden, men den var negativ.. Jeg har jo mange av symptomene på at jeg er gravid, men begynner nå å lure på om jeg begynner å bli gal, i og med den testen var negativ.

Vi hadde sex rundt eggløsning, og jeg skulle hatt mensen på søndag. Den bruker jo ALDRI å være så sen som dette, er kun +/- dag som varierer når jeg får den.

Jeg kjenner stikking i siden på maven, er øm rundt navlen, brystvortene er så vonde og såre at de ikke er til å ta på, samt de har skiftet litt farge.

Jeg sover jo ikke lenger, selv om jeg er aldri så trøtt. Er jo så mange tanker som gjør at jeg blir liggende våken og tenke.

Som sagt, jeg blir gaaaaaaaaal!!

*ler*

En annen ting, jeg er ofte kvalm om dagene, men mot kvelden så blusser kvalmen skikkelig opp. Jeg ligger om nettene og er kvalm. Men merker ikke noe til kvalmen når jeg står opp, den kommer først etter noen timer. Er dette normalt hvis man er gravid? Alle snakker jo om morgenkvalmen?!!?

Må bare få ut litt frustrasjon jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210249-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...