annete Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Tror det nærmeste du kommer Sagene er Sannergata om det fortsatt eksisterer. Mulig det finnes et på St. Hanshaugen. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Tror det nærmeste du kommer Sagene er Sannergata om det fortsatt eksisterer. Mulig det finnes et på St. Hanshaugen. OK, det virket sånn etter telefonkatalogen også. Takk for hjelpen anyway! 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Et tips er å legge dem i ketchup i f.eks. et eggeglass over natta. Det er virkestoffer i ketchupen som får samleobjektene dine til å skinne. Mye billigere enn å rense dem profesjonelt. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Et tips er å legge dem i ketchup i f.eks. et eggeglass over natta. Det er virkestoffer i ketchupen som får samleobjektene dine til å skinne. Mye billigere enn å rense dem profesjonelt. *lol* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Et tips er å legge dem i ketchup i f.eks. et eggeglass over natta. Det er virkestoffer i ketchupen som får samleobjektene dine til å skinne. Mye billigere enn å rense dem profesjonelt. Ærlig talt? Jeg mener, mynter? I ketchup? Eller tuller du med det (også)? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ærlig talt? Jeg mener, mynter? I ketchup? Eller tuller du med det (også)? Prøv ;-) Tror staedtler har rett... (men om det er gamle, fine mynter, tror jeg de kan bli litt _for_ rene og blanke av ketchupen...) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Tror det nærmeste du kommer Sagene er Sannergata om det fortsatt eksisterer. Mulig det finnes et på St. Hanshaugen. Det hadde jeg sjekket ut for jeg tror det er lagt ned men er ikke helt sikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.