Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lese en god bok i jula.

Noen som kan tipse meg om en god roman/krim som du likte veldig godt? Og gjerne hvorfor.

Fortsetter under...

Gjest Cezalion
Skrevet

"Et skritt etter" av Henning Mankell. Utrolig godt skrevet, god historie. Klarte ikke å legge den fra meg.

Skrevet

"Frelseren" av Jo Nesbø, hans sterkeste synes jeg, krim.

"Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd, en aldeles nyyydelig bok! Ikke krim.

hare1365380455
Skrevet

"Frelseren" av Jo Nesbø, hans sterkeste synes jeg, krim.

"Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd, en aldeles nyyydelig bok! Ikke krim.

Bør man lese Nesbøs bøker i rekkefølge?

Skrevet

De 5 første bør egentlig leses i rekkefølge da det er noe som går igjen der, men det er ikke strengt nødvendig.

Skrevet

Bøkene om Tony Hill av Val McDermid. Sirenenes sang, Arr på sjelen, Siste fristelse og Andres nød. Veldig bra og spennende krim.

Annonse

Skrevet

Med unntak av hans to første (hvis jeg ikke husker helt feil), bør de siste bøkene leses i riktig rekkefølge.

Jeg er ikke enig med Lillemus i at det å lese disse i kronologisk rekkefølge ikke er et must.

Det er et must.

hare1365380455
Skrevet

Med unntak av hans to første (hvis jeg ikke husker helt feil), bør de siste bøkene leses i riktig rekkefølge.

Jeg er ikke enig med Lillemus i at det å lese disse i kronologisk rekkefølge ikke er et must.

Det er et must.

Ok, da skal jeg huske det. Jeg har en av bøkene og broren min har en annen. Og så satser jeg på at biblioteket har resten;)

hare1365380455
Skrevet

De 5 første bør egentlig leses i rekkefølge da det er noe som går igjen der, men det er ikke strengt nødvendig.

Jeg tror jeg leser de i rekkefølge, så slipper jeg å bli forvirret...:)

Skrevet

Jeg tror jeg leser de i rekkefølge, så slipper jeg å bli forvirret...:)

Gjør det. :o) Han er en av norges desidert beste krimforfattere om dagen!

hare1365380455
Skrevet

Gjør det. :o) Han er en av norges desidert beste krimforfattere om dagen!

Og jeg som liker så godt krim! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...