Gå til innhold

Fikk mystisk telefon om at jeg hadde vunnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lettlurt

Jeg la på før første setningen var ferdig... Det var en dame som snakket engelsk, og det hørtes ut som et opptak. Jeg tror det er de som holder på å lure folk... Jeg kjenner noen som ringte til USA og brukte tid og penger på det, og så var det ingenting.....

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke lettlurt

Akkurat det samme skjedde med meg for 10 min. siden!

La på før hun fikk prata ferdig, for jeg _vet_ at det er svindel og tull. Fikk sånne oppringinger i vår, og sjekka en del nettsider.

Det ER bare å legge på :D

Merkelig!

Gjest pussig telefon her også

Vi fikk også en pussig telefon, der et av barna tok telefonen først, slik at jeg ikke hørte begynnelsen. Da jeg tok over røret hørte jeg en litt sånn kasettspiller-stemme som sa noe om å "press nine" - er det samme type oppringing som det du fikk?

Gjest ikke lettlurt

Vi fikk også en pussig telefon, der et av barna tok telefonen først, slik at jeg ikke hørte begynnelsen. Da jeg tok over røret hørte jeg en litt sånn kasettspiller-stemme som sa noe om å "press nine" - er det samme type oppringing som det du fikk?

Jeg la på før stemmen kom så langt, men det var ikke "live" men stemme fra kasett.

En sånn telefon fikk jeg i dag også. La på etter første setning, det var noe med å vinne et cruise...

Merkelig at så mange plutselig får sånne oppringninger samtidig?

Ettersom det er ferdiginnspilte beskjeder er det sikkert ikke så vanskelig å programmere til masseoppringing av mange folk.

Sikkert lurt å ringe så mange som mulig på kort tid før ryktet om lureri rekker å spre seg til alle dem som ER lettlurte.

Vi får håpe at mange legger på fordi de ikke skjønner engelsk!

hentet fra Økokrims hjemmeside:

- - - - -

14.12.05

Har du vunnet en reise?

Vi må advare igjen: Ikke gi fra deg konto- eller kredittkortopplysninger til firmaer som ringer og forteller deg at du har vunnet en reise. Disse firmaene er bare ute etter å tappe kontoen din for penger.

I det siste har et firma i Florida vært spesielt pågående. Firmaet er

Best USA Vacations

603 Wymore Road

WINTER PARK, FLORIDA, 32789 USA

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...