Gå til innhold

Har dere ingen sympati....

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren
Skrevet

....dere som dominerer "100 nyeste" og diskuterer troll, webmastere, oa - med de brukerne som lurer på om det er greit å ta'n i 2'ern, om hvorfor han ikke vil slikke, hva man skal ha til middag idag, hvorfor 2-åringen ikke har hatt avføring på 3 dager, hvorfor kan ikke allergikere ha hund, hva skal man gi bort i bursdaggave - og alle de andre eksistensielle spørsmålene, hvor det sitter mennesker med nervøse rykninger bak tastaturet i spent forventning til de forløsende gode og kunnskapsrike ord fra sine medtastere.

Og det står skrevet i 6. DOL-bud: Spre dere ut på andre forum, og svar andre som du vil at andre skal svare deg.

Skrevet

Den øverste der burde vært engasjerende for prozak.

Kanskje du skulle ha tipset ham så han ikke skriver mer ufornuftig og barnslig nå? :)

Skrevet

He-he-he.. Nøyaktig mine tanker i dag, dog formulert på en mer snedig måte ;-)

Skrevet

Den øverste der burde vært engasjerende for prozak.

Kanskje du skulle ha tipset ham så han ikke skriver mer ufornuftig og barnslig nå? :)

Ho-ho-ho - du bekrefter stadig deg selv :-)

".............................................."

Skrevet

Det jeg har sympati for, er de stakkars frem til idag brukerene av psykriatri, overgrep, osv.

Skrevet

Det jeg har sympati for, er de stakkars frem til idag brukerene av psykriatri, overgrep, osv.

Amen.

Skrevet

En gang i tiden var "100 nyeste" den beste funksjonen DOL hadde. Man fikk et godt overblikk over hva som foregikk generelt på DOL.

Nå viser "100 nyeste" de 98 siste innleggene i dagens ene drittkaste-tråd og 2 innlegg som er postet i andre fora, men som drukter totalt i alle troll, tusser, dverger, gnomer og alver.

Skrevet

Ho-ho-ho - du bekrefter stadig deg selv :-)

Uten å være trollete, vil jeg påpeke at det er en annen som også stadig bekrefter seg selv*knis*

Kan det være du?

umm! og sikkert meg iblant også, og mangemange andre.

Nå får du springe til webmaster å spørre hvem jeg er*knis*

Skrevet

Uten å være trollete, vil jeg påpeke at det er en annen som også stadig bekrefter seg selv*knis*

Kan det være du?

umm! og sikkert meg iblant også, og mangemange andre.

Nå får du springe til webmaster å spørre hvem jeg er*knis*

"Nå får du springe til webmaster å spørre hvem jeg er*knis*"

Jepp. Det interesserer meg enormt. Både hvem du er og hva du sier. Helt sant. Det gjør virkelig det.

Skrevet

En gang i tiden var "100 nyeste" den beste funksjonen DOL hadde. Man fikk et godt overblikk over hva som foregikk generelt på DOL.

Nå viser "100 nyeste" de 98 siste innleggene i dagens ene drittkaste-tråd og 2 innlegg som er postet i andre fora, men som drukter totalt i alle troll, tusser, dverger, gnomer og alver.

Det har jo en logisk sammenheng mellom størrelsen på brukermassen og forumene, da.

Skrevet

Det har jo en logisk sammenheng mellom størrelsen på brukermassen og forumene, da.

Jeg driter i om det er logisk, jeg.

Det er likevel kjipt og trekker ned interessen for min egen del.

Skrevet

En frisk diskusjon om aktuelle temaer er ikke til å forakte, og ofte er det nødvendig og riktig også.

Det som jeg imidlertid er lei av, er all den offentlige trollropingen som overstyrer alt.

Hvorfor ikke sende en privat mail til webmaster om man mistenker troll, alver og nisser? ;)

Da unngår man samtidig at et eventuelt troll får den etterlengtede oppmerksomheten.

Ellers er jeg enig med Dark Pink!

Man kan spørre seg selv hva som er viktig her i livet...

Skrevet

"Nå får du springe til webmaster å spørre hvem jeg er*knis*"

Jepp. Det interesserer meg enormt. Både hvem du er og hva du sier. Helt sant. Det gjør virkelig det.

Hehe, dust! ;)

Jeg kan bare si i like måte, men jeg har ingen hotline dah!*s*

Skrevet

Hehe, dust! ;)

Jeg kan bare si i like måte, men jeg har ingen hotline dah!*s*

"Jeg kan bare si i like måte"

Det kan du ikke, iom. at du faktisk tok deg bryderiet med å svare på et innlegg som ikke var til deg.

"..........................................."

Skrevet

"Jeg kan bare si i like måte"

Det kan du ikke, iom. at du faktisk tok deg bryderiet med å svare på et innlegg som ikke var til deg.

Hvor barnslig går det egentlig an å bli kranglefant? ;)

Svaret mitt var svar på det du skrev til meg sist, dette:

"Jepp. Det interesserer meg enormt. Både hvem du er og hva du sier. Helt sant. Det gjør virkelig det.

- Prozak"

For å kommentere det å svare på innlegg som ikke er til deg, det gjør iallefall du selv ofte.

Men, nei gud, nå senker jeg meg på samme barslige *barnehagekranglenivå*

*Knis* det er så lett å havne i fella!

Skrevet

"Jepp. Det interesserer meg enormt. Både hvem du er og hva du sier. Helt sant. Det gjør virkelig det.

- Prozak"

For å kommentere det å svare på innlegg som ikke er til deg, det gjør iallefall du selv ofte.

Han har vel ikke vært annet enn ekstremt barnslig i hele dag.

Skrevet

- Prozak"

Heh - du ser det ikke, skjønner jeg.

Du svarte på et innlegg jeg skrev til noen andre. Så sier du etterpå at du heller ikke bryr deg. Logisk? Not. Jeg svarte på et innlegg til meg, og kunne derfor hevde at jeg i mindre grad interesserer meg for hvem du er eller hva du mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...