Gå til innhold

gaver til tanteunger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en del tanteunger å kjøpe gaver til...skal kjøpe til barna istedet for foreldrene. sokker har jeg fått beskjed om at de trenger, så har kjøpt det til de minste. til de andre ville jeg egentlig kjøpe en ting de skulle ha sammen, men ombestemte meg...ble til at jeg kjøpte en bok på deling til de to guttene,en ting til den eldste jenta, men mangler noen småting til de to jentene på 5 og 7 år..for ca 50 kr. på hver.trenger ikke nødvendigvis være noe som er superfornuftig,men ikke altfor dilldall heller... noe de synes kan være gøy å få i del alderen..

og så trenger jeg tips til broren min og kona hans, de er i 20årene...de sier også de trenger sokker, men litt kjedelig å kjøpe bare det...eller? tenker å ikke bruke mer enn 150 kr..tenkte litt på kinobilletter, men har på en måte lyst å finne på en litt kreativ gave å gi..noe de kan ha sammen helst, eller hver for seg hvis det blir vanskelig... er litt usikker på disse...

også til besteveninna da...har laget en del personlige ting til henne i år, og i tillegg kommer jeg til å gi en kinobillett(vi går myyye på kino...) og så en liten ting til...men er litt usikker på hva...hun ønsker seg litt armbånd/ringer/øredobber, men vanskelig å finne noe fint som også er litt billig...noen tips til hva man kan gi en god veninne?

Skrevet

hoppestrikk el hoppetau. hårpynt, klistermerkebok me klistermerker, neglelakk, perler...til jentene :) Det finnes masse fint i lysestaker til de på 20år. venninna de kan vel få mobilsmykke?

Skrevet

"mangler noen småting til de to jentene på 5 og 7 år..for ca 50 kr. på hver."

Mine jenter i den alderen elsker hårpynt i alle variasjoner,lipgloss i alle farger med og uten glitter,badeskum og festlige såper til å ha i badekaret,gelepenner(fargepenner som er som kulepenn,mye bedre enn tusjer).

"tips til broren min og kona hans, de er i 20årene..."

Kinobilletter var da vel en fin ide som du var inne på.

"noen tips til hva man kan gi en god veninne? "

Glitter har jo mye fint som ikke koster så mye.Men badeperler,badeskum,bodylotion er ting jeg hadde blitt glad for.

Men jeg synes det høres ut som du har en god plan for det meste jeg;-) Du har jo laga noen gaver selv sier du og det er ihvertfall kjempekoslig å få noe som det ligger litt omtanke bak:-)

Skrevet

"mangler noen småting til de to jentene på 5 og 7 år..for ca 50 kr. på hver."

Mine jenter i den alderen elsker hårpynt i alle variasjoner,lipgloss i alle farger med og uten glitter,badeskum og festlige såper til å ha i badekaret,gelepenner(fargepenner som er som kulepenn,mye bedre enn tusjer).

"tips til broren min og kona hans, de er i 20årene..."

Kinobilletter var da vel en fin ide som du var inne på.

"noen tips til hva man kan gi en god veninne? "

Glitter har jo mye fint som ikke koster så mye.Men badeperler,badeskum,bodylotion er ting jeg hadde blitt glad for.

Men jeg synes det høres ut som du har en god plan for det meste jeg;-) Du har jo laga noen gaver selv sier du og det er ihvertfall kjempekoslig å få noe som det ligger litt omtanke bak:-)

takk for fine tips:)

Skrevet

takk for fine tips:)

Kinobilletter + gavekort på barnepass, hvis det er aktuelt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...