Gjest yerahtrsh Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hvor kan jeg laste ned et tekstbehandlingsprogram? Som word?? Finner liksom bare sånn tilleggsgreier som kan lastes ned...... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Word er ikke gratis, dessverre Så du får ikke tak i det på en vanlig nedlastingsside. Piratkopiert programvare er en annen ting, selvsagt. Men ellers er du nok nødt til å kjøpe det i butikken 0 Siter
Gjest yerahtrsh Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Word er ikke gratis, dessverre Så du får ikke tak i det på en vanlig nedlastingsside. Piratkopiert programvare er en annen ting, selvsagt. Men ellers er du nok nødt til å kjøpe det i butikken OK Jeg har noe som heter Word Pad, er det greit å bruke det eller? Skal skrive en oppgave som skal sendes til noe andre over nettet 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 OK Jeg har noe som heter Word Pad, er det greit å bruke det eller? Skal skrive en oppgave som skal sendes til noe andre over nettet WordPad er en svært forenklet utgave av Word. Du kan like godt skrive en oppgave på den, dersom den tilfredstiller dine krav til funksjoner. 0 Siter
Gjest prøv det da vel Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Du kan laste ned Open Office her: http://no.openoffice.org/ Denne pakka er helt gratis og like god som MS Office pakka. De har et program som likner Word og dokumentene er helt kompatibelt med filene til MS Office. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.