Gå til innhold

Oversettelse (skolesystem)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tilsvarer:

"first grade on secondary school"?

Dette er i Peru. Noen som vet?

Skrevet

Bruktmarkedet i Notting Hill - hvis du er der på en lørdag! Det var skikkelig koselig! :o)

Skrevet

Sorry - det svaret kom feil gitt!

Må si jeg klødde meg litt i hodet der, ja!

Men jeg fant ut av det likevel, så det gjør ikke no :D

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Secondary school = Ungdomsskolen. Første klasse der ville hos oss tilsvare 8. klasse. Men det er kanskje ikke det samme i peru, sånn at de har 1-7 i primary school som hos oss og 8-10 i secondary school.

Mange land har jo mye kortere grunnskole.

Skrevet

Secondary school = Ungdomsskolen. Første klasse der ville hos oss tilsvare 8. klasse. Men det er kanskje ikke det samme i peru, sånn at de har 1-7 i primary school som hos oss og 8-10 i secondary school.

Mange land har jo mye kortere grunnskole.

Takk, jeg fant ut av det! Ser ut til at 1-6. klasse er barneskole, og at første året på secondary dermed blir 7. klasse, ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...