Gjest Calóni Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hva tilsvarer: "first grade on secondary school"? Dette er i Peru. Noen som vet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Bruktmarkedet i Notting Hill - hvis du er der på en lørdag! Det var skikkelig koselig! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Sorry - det svaret kom feil gitt! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Sorry - det svaret kom feil gitt! Må si jeg klødde meg litt i hodet der, ja! Men jeg fant ut av det likevel, så det gjør ikke no 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Secondary school = Ungdomsskolen. Første klasse der ville hos oss tilsvare 8. klasse. Men det er kanskje ikke det samme i peru, sånn at de har 1-7 i primary school som hos oss og 8-10 i secondary school. Mange land har jo mye kortere grunnskole. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Secondary school = Ungdomsskolen. Første klasse der ville hos oss tilsvare 8. klasse. Men det er kanskje ikke det samme i peru, sånn at de har 1-7 i primary school som hos oss og 8-10 i secondary school. Mange land har jo mye kortere grunnskole. Takk, jeg fant ut av det! Ser ut til at 1-6. klasse er barneskole, og at første året på secondary dermed blir 7. klasse, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.