Gå til innhold

Ingen sex - all oppmerksomhet til barnet

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert mann

Jeg er gift og har en sønn på 2.5 år som er superaktiv og som trenger 110% oppmerksomhet hele dagen. Han er svært knyttet til mor. Problemet mitt er at mor ikke har noe tid overhode til meg. Hun har ikke tid til å kose med meg og heller ikke tid til noe sex. Det er nå lenge siden vi har hatt sex, og jeg holder på å gå på veggene. Hun har ikke tid til noe kos på morgenen, og om kvelden, selv om vi legger oss tidlig, så sier hun at hun ikke orker noe, og i løpet av noen få minutter bare sovner hun inn mens jeg ligger der og sprudler av lyst. PS. Det er ikke slik at jeg ikke hjelper henne hjemme - jeg tar min del av ansvaret med jobb og hjem og forsøker å gi henne oppmerksomhet og kjærlighet. Problemet er bare at hun ikke synes å ønske å ta min kjærlighet i mot.

Skal det være slik at p.g.a. et barn så er det ikke noe mer tid til hverandre? Det er klart at barnet tar mye tid og energi, men det er jo så viktig å gi hverandre litt kjærlighet i hverdagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21032-ingen-sex-all-oppmerksomhet-til-barnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei frustrert mann!

Du tar opp et viktig spørsmål som angår veldig mange foreldre til små barn.

Barn trenger mye kjærlighet og mye grensesetting. Et aktvit barn som trenger full oppmnerksomhet hele dagen, er en svær jobb for en mor. Samtidig gir barnet mye kjærlighet tilbake til moren. Mange mødre nøyer seg med barnets varme i den første tiden. Men etter 2 1/2 år skulle det være tid og plass for voksentid også.

Har dere vurdert om barnet trenger barnehage? Ta spørsmålet opp med din kone. Det kan kanskje sette parforholdet på kartet også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...