Gå til innhold

Bare lurer..

Gjest har aldri hatt fast nick

Anbefalte innlegg

Gjest har aldri hatt fast nick
Skrevet

Etter den lange tråden om troll sitter jeg her og lurer på hvilket nick Mette Moen har som privatperson her inne. Eller Gro Isaksen for den del.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og jeg er NHD.

Vi er et bra team. Julebordene vår tar helt av! =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Pøh, utgir du deg for å være meg!?

Hmm...er det du som er meg? Nei, nå er jeg totalt forvirra her ;)

Skrevet

Vi er et bra team. Julebordene vår tar helt av! =D

Shhh, du må ikke røpe at vi har regelmessige julebord sammen gjennom hele året.

Skrevet

Kanskje de har "anonyme" nick. Hadde vært fint om noen forklarte for meg forskjellen på vanlige nick og anonyme nick på et anonymt forum, som tydeligvis noen opplever nå at de ikke kan stole på anonymiteten.

Gjest ...når det er en setning
Skrevet

Kanskje de har "anonyme" nick. Hadde vært fint om noen forklarte for meg forskjellen på vanlige nick og anonyme nick på et anonymt forum, som tydeligvis noen opplever nå at de ikke kan stole på anonymiteten.

typisk eksempel på anonymt nick er ....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Shhh, du må ikke røpe at vi har regelmessige julebord sammen gjennom hele året.

Søren.. jeg outer folk hele tiden, jeg nå :P

Hvisker: men det tar av på festene ;)

Skrevet

typisk eksempel på anonymt nick er ....

Hva er eksempel på det motsatte?

Skrevet

Hmm...er det du som er meg? Nei, nå er jeg totalt forvirra her ;)

En god natts søvn løser kanskje identitetsproblemet ;-)

Skrevet

Hva er eksempel på det motsatte?

det er jo en definisjonssak! Og alle er jo (burde være?) anonyme her inne, men nå har jeg kjent igjen Zuleika i flere innlegg i dag, og da skjønner jeg jo at det er den samme som har lagt ut innlegg X og Y.

Dermed fremtrer du som mindre "anonym". Ikke det at jeg herved kan avsløre at du er Gunda Jacobsen i Stjerneveien 4, men jeg kan ihvertfall kjenne deg igjen fra tråd til tråd.

Og jo lengre tid du bruker det samme nicket, detso lettere for meg er det å få et visst inntrykk av deg. Bytter du fra ett slik "navnelignende nick" til et annen titt og ofte, blir det mer likt de "helt anonyme" nickene.

Du kan se igjen "morsan" både her og der, men du kan ikke vite om det var meg som brukte nicket "...når det er en setning" ovenfor! ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

En god natts søvn løser kanskje identitetsproblemet ;-)

Jeg tror det var en god ide! ;)

Søren at det er så mye action på dol nå! Skulle gått an å dole i søvne ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...