Tujha Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei! Jeg er en kvinne på 35 år, har en sønn på 6 år. Har alltid hatt sterke menssmerter (har ofte besvimt)unntatt ca 1 år etter fødselen. De siste 15 åra har smerter under samleie blitt gradvis værre. Nå er det så ille at det er et problem å gjennomføre det. Har også vært plaget med gjentatte urinveisinfeksjoner, ca 1 gang i mnd uten at det har sammenheng med syklus. Forsøkte å bli gravid i 2 år, før det ble full klaff og da ble det prematurfødsel (uke 28)Ha vært til kikkhullskirurgi, og der ble det antydet endo og det ble sendt inn prøver, men har ennå ikke hørt noe mer om det.Legen som utførte undersøkelsen sa at det var en del små blodfylte cyster på eggstokkene og i livmorveggen. Bukhinna var også litt blålig, og hun nevnte noe om at det var rundt urinveiene. Kan det være endo? Har hørt snakk om at en kan behandle dette med hormoner, men det vil jeg ikke. Plages faktisk med at jeg produserer melk ved nærheten av babyer, og da får jeg slik spreng at jeg må massere ut melka.Har også en del hetetokter uten at det er påvist noe spesielt ved blodprøver.Hvis dette er endo, hva er den beste behandlingen? Skal ikke ha flere barn. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210326-endometriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.