rose23 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Siste 2 ukene har jeg vært veldig plaget av brekninger.Skal ingenting før magen vrenger seg... eksoslukt, kaffi, om jeg trekker pusten dypt eller når jeg pusser jekslene mine. Noen som vet hva dette kan skyldest? Er utrolig plagsomt. Blir veldig takknemlig for svar. 0 Siter
rose23 Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Håper da inderlig ikke det...kan det ikke være noe annet da? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg tenkte også gravid....ta en test du. 0 Siter
rose23 Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Jeg tenkte også gravid....ta en test du. Visst jeg er gravid må det ha skjedd etter et overgrep jeg ble utsatt for når jeg som for 2 uker siden... En blir vel ikke kvalm så fort? 0 Siter
tiliti Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Visst jeg er gravid må det ha skjedd etter et overgrep jeg ble utsatt for når jeg som for 2 uker siden... En blir vel ikke kvalm så fort? Noen blir det så tidlig, men ikke spesielt vanlig. Men jeg har også begynt å reagere sånn uten å være gravid. Har ikke vært gravid på 5 år. Varm luft går lettere å puste dypt enn kald, eksoslukt har jeg ikke taklet på flere år. Pusse jekslene reagerer jeg ikke på da men da jeg var gravid kunne jeg ikke pusse tennene overhodet uten å spy. 0 Siter
Nikki Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Visst jeg er gravid må det ha skjedd etter et overgrep jeg ble utsatt for når jeg som for 2 uker siden... En blir vel ikke kvalm så fort? Det kan ikke være en reaksjon på overgrepet du ble utsatt for da? Kroppen kan reagere fysisk på ting som plager deg psykisk. Har du fått snakket med noen om det som skjedde med deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.