Gjest Er vi enige nå da? Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ikke det at jeg kommer til å bruke dette forumet noe mye i fremtiden, men en ting er viktig. ET NICK I HVER TRÅD! Ellers kan brukerne bruke så mange nick de lyster, men ikke i samme tråd. Dette har fra webmasterhold vært påpekt mange ganger før, at det ønskes et nick pr bruker i hver tråd. Du som webmaster bør si ifra til alle brukerne når de bruker flere nick i en tråd, ikke bare til noen få. Om mulig, slett om det blir benyttet flere nick i samme tråd. Jeg har fulgt en-nicksregelen (i samme tråd) lenge nå, men hva er vitsen om ikke alle andre gjør det? Sånn, så var det sagt! 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Henviser du til noe spesielt? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hvordan vet du at andre ikke har gjort det da? 0 Siter
Gjest Trådstarteren Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Zuleika skrev (På 14.12.2005 den 22.14): Henviser du til noe spesielt? Nei, jeg tenker bare sånn generellt, tenker ikke på noen spesiell tråd. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Trådstarteren skrev (På 14.12.2005 den 22.31): Nei, jeg tenker bare sånn generellt, tenker ikke på noen spesiell tråd. Obs! To nick i en og samme tråd! Fyda! ;-) 0 Siter
Gjest Trådstarteren Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 morsan skrev (På 14.12.2005 den 22.37): Obs! To nick i en og samme tråd! Fyda! ;-) Jeg gadd ikke å spørre om vi var enige en gang til! ;-) Men "Trådstarteren" forteller vel at jeg er trådstarteren? Trodde den var safe. 0 Siter
Gjest Trådstarteren Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Åsemor skrev (På 14.12.2005 den 22.25): Hvordan vet du at andre ikke har gjort det da? Leste dette nettopp, i KrusKa sitt innlegg *Nei nå har dette forumet mistet all seriøsitet. Jeg har også brukt 3 forskjellige nick i denne tråden, men jeg blir ikke outet. KKK, Ikke noe morro og frøken detektiv. Dette forumet er ikke seriøst lenger, og har nok aldri vært det. Du er ikke konsekvent. Og når jeg tillegg blir gjort oppmerksom på at webmaster kan være hvem som helst og skrive hva som helst til andre brukere her og oute akkurat de det passer dem, blir hele greia for latterlig. Jeg trodde webmaster hadde en viss seriøsitet, men nå skjønner jeg at jeg kan ha diskutert litt av hvert med dere. - KariKruskakli* 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Trådstarteren skrev (På 14.12.2005 den 22.40): Jeg gadd ikke å spørre om vi var enige en gang til! ;-) Men "Trådstarteren" forteller vel at jeg er trådstarteren? Trodde den var safe. *he he* Kunne ikke dy meg for å påpeke det! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.