Gå til innhold

Useriøs nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Gjest forundret nå
Skrevet

Jeg bestilte en gameboy og to spill fra elkjop.no for en uke siden. Spillkonsollen kostet 695 kr. Idag fikk jeg telefon fra elkjøps kundeservice om at de ikke kan levere da den ikke finnes på lager lenger, og de får ikke inn flere fra leverandøren før etter nyttår. Veldig dumt siden dette skulle være julegave...

Jeg går inn på elkjop.no og ser at både gameboyen og spillene fortsatt kan bestilles, men til en høyere pris. Gameboyen koster nå 995 kr. Samboeren min ringer til kundeservice og spør om nettbutikken har gameboy på lager, og den har de, til 995 kr... Kundekonsulenten sa han skulle sjekke hva som har skjedd, og ringe tilbake, men vi hørte ikke noe mer fra han...

Hvordan er dette mulig???

Gjest send dem klage med kopi
Skrevet

Send en ny mail, vis til din bestilling og det som skjedde etterpå, og skriv at dere kommer til å klage til forbrukerombudet hvis de ikke sender den bestilte varen til oppgitt pris.

Du kan jo selvsagt ta en telefon til forbrukkerrådet også.

Skrevet

Det burde ikke være mulig.

Høres ut som om de angrer på at de la ut varene til den aktuelle prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...