Gjest forundret nå Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg bestilte en gameboy og to spill fra elkjop.no for en uke siden. Spillkonsollen kostet 695 kr. Idag fikk jeg telefon fra elkjøps kundeservice om at de ikke kan levere da den ikke finnes på lager lenger, og de får ikke inn flere fra leverandøren før etter nyttår. Veldig dumt siden dette skulle være julegave... Jeg går inn på elkjop.no og ser at både gameboyen og spillene fortsatt kan bestilles, men til en høyere pris. Gameboyen koster nå 995 kr. Samboeren min ringer til kundeservice og spør om nettbutikken har gameboy på lager, og den har de, til 995 kr... Kundekonsulenten sa han skulle sjekke hva som har skjedd, og ringe tilbake, men vi hørte ikke noe mer fra han... Hvordan er dette mulig??? 0 Siter
Gjest send dem klage med kopi Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Send en ny mail, vis til din bestilling og det som skjedde etterpå, og skriv at dere kommer til å klage til forbrukerombudet hvis de ikke sender den bestilte varen til oppgitt pris. Du kan jo selvsagt ta en telefon til forbrukkerrådet også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Det burde ikke være mulig. Høres ut som om de angrer på at de la ut varene til den aktuelle prisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.