Gå til innhold

Troll - oppsummering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest igjennom en del innlegg jeg ikke rakk tidligere i dag (man rekker en del som webbis om natta), og føler for å tilstå.

For jeg ser det er en gjengs oppfatning blant enkelte at jeg, Simen og Prozak er en og samme person. Hvordan Kruskali kom til den slutningen er intet annen enn imponerende, for detektivarbeidet er så grundig utført at selv Varg Veum snur seg i grava - selv om han verken er født eller dau ennå. Det er riktignok overraskende at vi (jeg) er gjennomskuet, jeg skal være den første til å innrømme det, for jeg var sikkert på at jeg hadde en vanntett plan. Men nå innser jeg at slaget er tapt.

For hun har selvfølgelig helt rett.

Jeg er Simen. Simen er meg. Prozak er oss begge.

Når Simen har møtt noen av de andre brukerne som Simen, har han (jeg) dratt på seg (meg) Simen-kostymet sitt (mitt). Det er han (jeg) og Schuman. Forkledningsmesterne.

Gemini, en bruker som også har møtt Simen, lot seg f.eks. lure den gang jeg møtte henne som SDD. Da brukte jeg SDD-kostymet mitt, og hun gikk frampå. Det og et par vellykka doltreff som SDD, fikk meg til å innse at jeg er en forkledningsekspert verden knapt har sett maken til, noe som medførte at jeg i et par år tok jobb som julenisse på Nationalteateret togstasjon. Forkledningen var så god at ingen tok meg for å være noen annen enn julenissen.

Unga ble lurt opp i stry. Deres foreldre fikk tilbake sin barndomstro.

Jeg sluttet som julenisse før årets sesong fordi lønna var for dårlig.

Jeg har også møtt opp på et par treff som Prozak, og for tiden bor jeg sammen med en tidligere doler, Neuni, Prozaks samboer, som Prozak.

Jeg har lurt henne i flere år. Jenta har ikke engang mistanke om ugler i mosen, selv om hun har møtt meg mange ganger som SDD.

For tiden figurerer jeg som jesusbarnet i en krybbe på Oslo City, og målet mitt er verdensherredømme.

Men et sted må man begynne, og jeg har begynt med dol.

Som Leonard sier det: First we take Manhatten, then we take Berlin.

Det her burde jeg ikke skrive siden det ikke har så mye med dol å gjøre, men det er også jeg som er Dorthe Skappel på God Kveld Norge hver eneste lørdag.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Goliath

5

• Gyda

4

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg applauderer din ærlighet. Flott at du står frem og kaller en spade en spade. ;)

Konsekvensen blir likevel at jeg ser meg nødt til å slutte med dol, da all min tillit til nettstedet er borte. Likeledes blir det etter det som har kommet frem aldeles umulig å tro på Jesus og Julenissen.

Det verste av alt er likevel at jeg heretter ikke kan se på God Kveld Norge! Lørdagskveldene må heretter tilbringes dritings i byens barer. Sannsynligvis begynner jeg å sette hasj-sprøyter og ta heroin-piller og blir smittet med et det skumle AIDS-viruset og dør.

Håper du forstår hvilken skadelig virkning din oppførsel har fått i andres liv. Skamme deg skulle du!

Skrevet

Jeg applauderer din ærlighet. Flott at du står frem og kaller en spade en spade. ;)

Konsekvensen blir likevel at jeg ser meg nødt til å slutte med dol, da all min tillit til nettstedet er borte. Likeledes blir det etter det som har kommet frem aldeles umulig å tro på Jesus og Julenissen.

Det verste av alt er likevel at jeg heretter ikke kan se på God Kveld Norge! Lørdagskveldene må heretter tilbringes dritings i byens barer. Sannsynligvis begynner jeg å sette hasj-sprøyter og ta heroin-piller og blir smittet med et det skumle AIDS-viruset og dør.

Håper du forstår hvilken skadelig virkning din oppførsel har fått i andres liv. Skamme deg skulle du!

Jeg beklager hvis jeg har ødelagt alle dine illusjoner, men det var på tide å ødelegge noe. Ikke bare bygge.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har full respekt for at du/dere står frem, SDD, Prozak og Simen.

Men siden dere valgte å komme ut, så betyr det at vi i nonnewebbisgjengen ikke lenger kan nyte den respekt og underdanighet fra resten av dol som vi hadde så lenge vi ble mistenkt for å være webbis.

Jeg er ikke helt sikker på om det innebar at alle vi også var en person, eller om vi var webbis på skift.

At amber og jeg har vært en person, var i det minste et faktum helt til illusjonen sprakk. Vi er på bølgelengde når det gjelder alt, bortsett fra navn på lilleprinsen og smaken for potetball.

Skrevet

hehe... Glimrende godt skrevet!

Men, sltså, siden du er Dorthe... Ingen her kunne hjelpe meg med den gjennomgangsmelodien/-strofen i programmet. Hva synger de i den setningen? Umulig og høre, men du, Dorthe, vet det selvfølgelig!

Skrevet

Men siden dere valgte å komme ut, så betyr det at vi i nonnewebbisgjengen ikke lenger kan nyte den respekt og underdanighet fra resten av dol som vi hadde så lenge vi ble mistenkt for å være webbis.

Jeg er ikke helt sikker på om det innebar at alle vi også var en person, eller om vi var webbis på skift.

At amber og jeg har vært en person, var i det minste et faktum helt til illusjonen sprakk. Vi er på bølgelengde når det gjelder alt, bortsett fra navn på lilleprinsen og smaken for potetball.

Hva heter han der etterforskeren som tar gamle saker for Se og Hør? Kan vi ikke kontakte han og endelig få ryddet opp i det her. Få sannheten på bordet med et pang!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hva heter han der etterforskeren som tar gamle saker for Se og Hør? Kan vi ikke kontakte han og endelig få ryddet opp i det her. Få sannheten på bordet med et pang!

Dessverre så er ikke jeg en fast leser av Se&Hør, så jeg kjenner ikke til den personen.

Men kanskje en av mine medsammensvorne kan svare deg når de kommer på banen?

Skrevet

Dessverre så er ikke jeg en fast leser av Se&Hør, så jeg kjenner ikke til den personen.

Men kanskje en av mine medsammensvorne kan svare deg når de kommer på banen?

De behøver ikke svare meg, be de ringe rett til SE og Hør!

Han her fyren var vel tilknyttet NRK tidligere, dereter som privat etterforsker. Det var han som fikk endelig frikjent en drapsmann som hadde sonet det meste av livet uskyldig (glemt navnet). Tar slike saker ingen andre vil ha fingrene i kanskje, med støtte fra Se og Hør. Se og Hørs sosiale engasjement for å kapre lesere. Men de som blir frikjent er vel glad!

laguna1365380434
Skrevet

*lol* Så greit, da har vi DET oppklart! ;-)

Flaten ,jeg er helt imponert, det er jo et brett med gærninger her inne jo..Jeg har virkelig ikke sett maken til de trådene som har gått her i dag..Hva er det folk inbiller seg?! (Vel, det ser jeg jo..både scary og litt gøy! :-D)

Jeg glemmer innimellom at dette er ei doktorside - Også kommer jeg liksom på det igjen....;-)

Skrevet

Flaten ,jeg er helt imponert, det er jo et brett med gærninger her inne jo..Jeg har virkelig ikke sett maken til de trådene som har gått her i dag..Hva er det folk inbiller seg?! (Vel, det ser jeg jo..både scary og litt gøy! :-D)

Jeg glemmer innimellom at dette er ei doktorside - Også kommer jeg liksom på det igjen....;-)

Akkurat det at dette er en doktorside slo meg også i dag morges - når jeg tittet innom et par av trådene lenger ned.

Rådet for mental helse kan kanskje bruke noe av dette i sine utredninger:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

De behøver ikke svare meg, be de ringe rett til SE og Hør!

Han her fyren var vel tilknyttet NRK tidligere, dereter som privat etterforsker. Det var han som fikk endelig frikjent en drapsmann som hadde sonet det meste av livet uskyldig (glemt navnet). Tar slike saker ingen andre vil ha fingrene i kanskje, med støtte fra Se og Hør. Se og Hørs sosiale engasjement for å kapre lesere. Men de som blir frikjent er vel glad!

Kan det være Olav Thune du mener?

Ja, la oss få frikjent webbis med støtte fra S&H :-)

Skrevet

Noen tar kanskje dette litt vel seriøst. De burde nok tenke seg om før de legger ut veldig personlige opplysninger om seg selv - dersom det er det som er saken her. Må tilstå at jeg ikke har giddet sette meg inn i denne saken.

laguna1365380434
Skrevet

Akkurat det at dette er en doktorside slo meg også i dag morges - når jeg tittet innom et par av trådene lenger ned.

Rådet for mental helse kan kanskje bruke noe av dette i sine utredninger:-)

Jupp!

Jeg fikk den der "they are coming to take me away, hoho" sangen til Yello Biafra veldig på hjernen underveis i lesningen..;-) For en bande! Hahaha! :-D

Det som forbauser meg mest,itillegg til galskapen og de åpenbart veldig "fantasifulle" forklaringene, er den helt grensesløse overvurderingen av hvor spennende en selv er for andre å skravle om..Makan til selvopptatthet..;-P

Nei, jeg kan bare gjenta, FOR en bande!

:-)

Skrevet

Du får be KKK finne ut hva dere er. For det var teorier om dere også. Deres fravær var visstnok besyndelig. :)

laguna1365380434
Skrevet

Noen tar kanskje dette litt vel seriøst. De burde nok tenke seg om før de legger ut veldig personlige opplysninger om seg selv - dersom det er det som er saken her. Må tilstå at jeg ikke har giddet sette meg inn i denne saken.

"saken" har etterhvert blitt veldig..eh..springende..for å si det pent..;-)

Jeg har heller ikke lest begge de 217 meter lange trådene omhandlende "saken" i sin helhet, men anbefaler en kjapp kikk. Det er mye spennende lesestoff der, om du liker litt sånn galskap fra virkeligheten..;-) Den inneholder noen fremtidige klassikere.

:-)

Skrevet

Jeg pleier å glemme det jeg også, men nå har vi hatt et døgn hvor webbis-trådene har tatt opp så godt som all dolaktivitet, og etter noe sånt vet man ikke helt hva man skal tro... :)

Tok av gjorde det i hvert fall. Herreminhatt. Jeg tror aldri jeg har sett maken her inne. :)

Skrevet

hehe... Glimrende godt skrevet!

Men, sltså, siden du er Dorthe... Ingen her kunne hjelpe meg med den gjennomgangsmelodien/-strofen i programmet. Hva synger de i den setningen? Umulig og høre, men du, Dorthe, vet det selvfølgelig!

Du kan umulig se mye på Dorthe Skappel dersom du tror hun vet noe som helst. :)

Skrevet

he-he....det tror jeg var en god oppsummering:-)

Ja, jeg følte det var på plass med en oppsummering.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du får be KKK finne ut hva dere er. For det var teorier om dere også. Deres fravær var visstnok besyndelig. :)

Ja, klart det er besynderlig at noen av oss må prioritere jobben og ikke kan komme inn på dol før etter arbeidstid.

Det bare MÅ kvalifisere som bevis for at vi er webbis. I entall eller flertall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...