Gå til innhold

Troll - oppsummering

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg pleier å glemme det jeg også, men nå har vi hatt et døgn hvor webbis-trådene har tatt opp så godt som all dolaktivitet, og etter noe sånt vet man ikke helt hva man skal tro... :)

Tok av gjorde det i hvert fall. Herreminhatt. Jeg tror aldri jeg har sett maken her inne. :)

Nei, dette er jaggu noe av det verste jeg har sett også..

En annen høydare var selvfølgelig når ulven "sluttet" å skrive på dol, etter diverse helt ubetalelige innlegg og et enda mere ubetalelig avskjedsbrev.. krydret med diverse støtteærklæringer til seg selv, sånn i hytt og gevær..

Men...jeg tror denne her fortsatt tar kaka! ;-) Dæven!

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Goliath

5

• Gyda

4

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jupp!

Jeg fikk den der "they are coming to take me away, hoho" sangen til Yello Biafra veldig på hjernen underveis i lesningen..;-) For en bande! Hahaha! :-D

Det som forbauser meg mest,itillegg til galskapen og de åpenbart veldig "fantasifulle" forklaringene, er den helt grensesløse overvurderingen av hvor spennende en selv er for andre å skravle om..Makan til selvopptatthet..;-P

Nei, jeg kan bare gjenta, FOR en bande!

:-)

he-he-he....kan ikke si meg annet enn HELT enig:-)

hare1365380455
Skrevet
:D Du altså.... Godt med en endelig oppsummering!
Skrevet

'Det her burde jeg ikke skrive siden det ikke har så mye med dol å gjøre, men det er også jeg som er Dorthe Skappel på God Kveld Norge hver eneste lørdag.'

Hver lørdag? Til meg sa du at du vikarierer de gangene hun er på shoppingreiser.

Skrevet

"Da brukte jeg SDD-kostymet mitt, og hun gikk frampå. "

Frampå? *he he* Eller "fem på"? ;-)

(unnskyld hvis den er kommentert før - har ikke lest de andre innleggene ennå)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Takk for denne oppsummeringen! :-)

Nå kom jeg så sent i gang på DOL i går at jeg knapt nok fikk lest en brøkdel av tråd nr. 1 før jeg ikke gadd mer. Og så var jeg på besøk hos en venninne to-tre timer i går kveld og kom tilbake til en ny tråd på 500 meter som jeg selvsagt ikke hadde ork til å få med meg. Så nok en gang tusen takk for oppsummeringen.

Det jeg ikke helt skjønner etter å ha lest fort gjennom innlegget ditt er mildest talt litt skummelt å tenke på... For hvem er _Webmaster_?

Gjest ChiengMai
Skrevet

De behøver ikke svare meg, be de ringe rett til SE og Hør!

Han her fyren var vel tilknyttet NRK tidligere, dereter som privat etterforsker. Det var han som fikk endelig frikjent en drapsmann som hadde sonet det meste av livet uskyldig (glemt navnet). Tar slike saker ingen andre vil ha fingrene i kanskje, med støtte fra Se og Hør. Se og Hørs sosiale engasjement for å kapre lesere. Men de som blir frikjent er vel glad!

Tom (eller noe) Sandberg? (Jeg er sikkert på bærtur...)

Skrevet

Takk for denne oppsummeringen! :-)

Nå kom jeg så sent i gang på DOL i går at jeg knapt nok fikk lest en brøkdel av tråd nr. 1 før jeg ikke gadd mer. Og så var jeg på besøk hos en venninne to-tre timer i går kveld og kom tilbake til en ny tråd på 500 meter som jeg selvsagt ikke hadde ork til å få med meg. Så nok en gang tusen takk for oppsummeringen.

Det jeg ikke helt skjønner etter å ha lest fort gjennom innlegget ditt er mildest talt litt skummelt å tenke på... For hvem er _Webmaster_?

Det får vi vel ikke vite. Akkurat som midia kunne jeg også tenke meg om jeg satt og småpratet med webmaster...

mvh

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det får vi vel ikke vite. Akkurat som midia kunne jeg også tenke meg om jeg satt og småpratet med webmaster...

mvh

_Egentlig_ så bryr det meg ikke det aller minste hvem Webmaster er og hvilke nick webbisene bruker og om jeg har vært i noen heftige diskusjoner med en av dem, jeg bare mente SDD hadde utelatt en viktig ting i sin oppsummering. :-)

Livet er for kort til at jeg gidder bruke det på paranoide tanker på et anonymt forum.

Gjest Persille
Skrevet

Noen tar kanskje dette litt vel seriøst. De burde nok tenke seg om før de legger ut veldig personlige opplysninger om seg selv - dersom det er det som er saken her. Må tilstå at jeg ikke har giddet sette meg inn i denne saken.

Det er det jeg tenker også!

1 Er DOL så viktig for dem at de ikke kan logge seg av om de ikke trives lenger? (lever de da hele livet sitt her?)

2 Gjør det uopprettelig skade om noen vet du har hemoroider, eller har hatt spysyken?

3 Hvilke sensitive opplysninger er det man publiserer på INTERNETT (!!) uten å kunne stå for det i ettertid, og som er så skadelige at det er graven neste?

Lurer kanskje mest på det siste :)

Skrevet

_Egentlig_ så bryr det meg ikke det aller minste hvem Webmaster er og hvilke nick webbisene bruker og om jeg har vært i noen heftige diskusjoner med en av dem, jeg bare mente SDD hadde utelatt en viktig ting i sin oppsummering. :-)

Livet er for kort til at jeg gidder bruke det på paranoide tanker på et anonymt forum.

He-he, jeg er ikke så veldig opptatt av det heller, jeg trodde bare at du faktisk lurte!

mvh

Gjest Persille
Skrevet

mvh

Hvorfor spiller det noen rolle?

Skrevet

Hvorfor spiller det noen rolle?

Neeei... Det er litt pinlig om jeg skryter uhemmet av barna mine til noen, så VET kanskje vedkommende jeg skryter til at de egentlig er noen beist, for det har jeg nemlig skrevet anonymt om til NHD...:-)

Eller at jeg sier at mannen min er DEN kavaleren, igjen: bare skryt!

Eller at jeg er uvanlig vakker og sjarmerende, mens DU egentlig vet at jeg sliter med SVÆRT uren hud og stor overvekt...:-)

Gjest Persille
Skrevet

Neeei... Det er litt pinlig om jeg skryter uhemmet av barna mine til noen, så VET kanskje vedkommende jeg skryter til at de egentlig er noen beist, for det har jeg nemlig skrevet anonymt om til NHD...:-)

Eller at jeg er uvanlig vakker og sjarmerende, mens DU egentlig vet at jeg sliter med SVÆRT uren hud og stor overvekt...:-)

Men i så fall er det jo bare flaut - det har jo ikke noe å si? Ingen konsekvens?

Det er det jeg synes er så rart - man er hysterisk redd for å bli tatt i en løgn eller tre, eller kanskje en pinlig sannhet - men spiller det egentlig noen rolle for videre eksistens?

Skrevet

Men i så fall er det jo bare flaut - det har jo ikke noe å si? Ingen konsekvens?

Det er det jeg synes er så rart - man er hysterisk redd for å bli tatt i en løgn eller tre, eller kanskje en pinlig sannhet - men spiller det egentlig noen rolle for videre eksistens?

Nei, i mine eksempler hadde det bare vært flaut... Men flaut er ille nok, og ville nok fått konsekvenser for mitt liv her på DOL, i hvert fall! Eller.. jeg hadde jo ikke fått vite det en gang, men kunne bare fortsatt og fortsatt med mitt dobbeltliv... Flauere og flauere!

Gjest Persille
Skrevet

Nei, i mine eksempler hadde det bare vært flaut... Men flaut er ille nok, og ville nok fått konsekvenser for mitt liv her på DOL, i hvert fall! Eller.. jeg hadde jo ikke fått vite det en gang, men kunne bare fortsatt og fortsatt med mitt dobbeltliv... Flauere og flauere!

*ler*

Men så kan du jo logge deg av - og slipper å høre det igjen :)

I RL ville jo noen passet på å minne deg på flausene dine igjen og igjen...

Skrevet

Nå kan jeg endelig puste lettet ut. Jeg ble så inni hampen i tvil da jeg leste alle teoriene i går og i dag, og nå har jeg til slutt fått uvurderlig hjelp av deg til å få det på plass.

Tusen takk, SDD. Nå kan livet gå videre.

(I natt drømte jeg at det var min mor som var Webmaster, og da vart æ skræmt da!)

;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men hvorfor bekymre seg for Webmaster da, når det egentlig er naboen din du bør være "redd" for? :-D

Skrevet

Tom (eller noe) Sandberg? (Jeg er sikkert på bærtur...)

Kanskje det er Tore Sandberg? Han var i alle fall nyhetsoppleser på NRK før han ble privatdetektiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...