Gå til innhold

Troll - oppsummering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvorfor bekymre seg for Webmaster da, når det egentlig er naboen din du bør være "redd" for? :-D

Jeg ER i grunnen ikke så veldig bekymret heller, verken for Webmaster eller naboen. Det var selvsagt bare et eksempel. Barna mine er naturligvis så prektige som jeg har sagt, mannen min er like forelsket etter 18 år, og jeg ER faktisk så vakker og sjarmerende som jeg har sagt!

Ville bare blande meg litt inn, jeg og!

mvh

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Goliath

5

• Gyda

4

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg ER i grunnen ikke så veldig bekymret heller, verken for Webmaster eller naboen. Det var selvsagt bare et eksempel. Barna mine er naturligvis så prektige som jeg har sagt, mannen min er like forelsket etter 18 år, og jeg ER faktisk så vakker og sjarmerende som jeg har sagt!

Ville bare blande meg litt inn, jeg og!

mvh

Det var i grunnen det jeg også ville, siden jeg ikke orket lese særlig mye i de to milelange trådene som utløste denne tråden. :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå kan jeg endelig puste lettet ut. Jeg ble så inni hampen i tvil da jeg leste alle teoriene i går og i dag, og nå har jeg til slutt fått uvurderlig hjelp av deg til å få det på plass.

Tusen takk, SDD. Nå kan livet gå videre.

(I natt drømte jeg at det var min mor som var Webmaster, og da vart æ skræmt da!)

;-)

Har du sluttet å drømme om meg da, når du drømmer om dol?

Takket være SDD så vet jeg nå at vi ikke er webbiser likevel, så det er vel derfor jeg ikke hjemsøkte deg i drømme i natt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kanskje det er Tore Sandberg? Han var i alle fall nyhetsoppleser på NRK før han ble privatdetektiv.

Tore het han, ja! *mumle*

Skrevet

Det er det jeg tenker også!

1 Er DOL så viktig for dem at de ikke kan logge seg av om de ikke trives lenger? (lever de da hele livet sitt her?)

2 Gjør det uopprettelig skade om noen vet du har hemoroider, eller har hatt spysyken?

3 Hvilke sensitive opplysninger er det man publiserer på INTERNETT (!!) uten å kunne stå for det i ettertid, og som er så skadelige at det er graven neste?

Lurer kanskje mest på det siste :)

Enig. :o) Jeg skriver ikke noe jeg ikke står inne for og jeg driter da i om noe skulle komme ut. Jeg har jo til og med slekt her inne! ;o)

Med et par unntak.. Jeg har fått webbis til å slette et par tråder gjennom de siste par årene, men da var webbis bare grei og forståelsesfull, ikke noe tull der.

Skrevet

Tom (eller noe) Sandberg? (Jeg er sikkert på bærtur...)

Sandberg er det ja!

Skrevet

Du kan umulig se mye på Dorthe Skappel dersom du tror hun vet noe som helst. :)

Vet hu ikke er det skarpeste bladet, men det hun blir fortalt kan hun v el huske? hehe...

Tenkt deg Dorthe sammen med de der kjendisbertene Barbro og Pia, og kanskje også med Aylar og hun der Robinsonbeibvenninna hennes. DA skulle jeg gjerne vært flue på veggen for å høre samtalen. Hadde vel orket 5 minutter kanskje.

Skrevet

Har du sluttet å drømme om meg da, når du drømmer om dol?

Takket være SDD så vet jeg nå at vi ikke er webbiser likevel, så det er vel derfor jeg ikke hjemsøkte deg i drømme i natt.

Du har nok rett. SDD bidro til at jeg slappa litt av der.

Men du kommer nok dukkende opp igjen til natta, tenker jeg. Men heldigvis ikke som farlig webmaster som forteller til alle i klanen sin at jeg sliter med en vorte på haka som er umulig å få bort.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du har nok rett. SDD bidro til at jeg slappa litt av der.

Men du kommer nok dukkende opp igjen til natta, tenker jeg. Men heldigvis ikke som farlig webmaster som forteller til alle i klanen sin at jeg sliter med en vorte på haka som er umulig å få bort.

:-)

Jeg lover å oppføre meg pent i drømmen din, ikke skravle for mye engang.

Skrevet

Jeg lover å oppføre meg pent i drømmen din, ikke skravle for mye engang.

*s*

Skrevet

Kongebra oppsummering, SDD. hehe kan ikke si annet.

Og så kan freden senke seg over dol igjen. ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå kan jeg endelig puste lettet ut. Jeg ble så inni hampen i tvil da jeg leste alle teoriene i går og i dag, og nå har jeg til slutt fått uvurderlig hjelp av deg til å få det på plass.

Tusen takk, SDD. Nå kan livet gå videre.

(I natt drømte jeg at det var min mor som var Webmaster, og da vart æ skræmt da!)

;-)

Morra di! He he.. artig =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he.. Er det rart folk drikker? ;)

Du har ikke tilfeldigvis et bilde av deg når du spiller jesusbarnet? =)

Skrevet

Jeg har full respekt for at du/dere står frem, SDD, Prozak og Simen.

Men siden dere valgte å komme ut, så betyr det at vi i nonnewebbisgjengen ikke lenger kan nyte den respekt og underdanighet fra resten av dol som vi hadde så lenge vi ble mistenkt for å være webbis.

Jeg er ikke helt sikker på om det innebar at alle vi også var en person, eller om vi var webbis på skift.

At amber og jeg har vært en person, var i det minste et faktum helt til illusjonen sprakk. Vi er på bølgelengde når det gjelder alt, bortsett fra navn på lilleprinsen og smaken for potetball.

Jeg er heller ikke helt sikker på om vi nå fortsatt er en person, eller om vi er flere i nonnewebbisgjengen.

Trodde igrunnen at vi ble flere da den illusjonen om deg om meg som en person ikke stemte lenger, men nå begynner jeg å lure.

Er vi en gjeng? Hva slags gjeng? Nonnegjengen, nonnewebbisgjengen, msn-gjengen, eller er vi bare en person som later som h*n har et liv på nettet og later som h*n er på msn med ueksisterende andre dolere?

hm...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er heller ikke helt sikker på om vi nå fortsatt er en person, eller om vi er flere i nonnewebbisgjengen.

Trodde igrunnen at vi ble flere da den illusjonen om deg om meg som en person ikke stemte lenger, men nå begynner jeg å lure.

Er vi en gjeng? Hva slags gjeng? Nonnegjengen, nonnewebbisgjengen, msn-gjengen, eller er vi bare en person som later som h*n har et liv på nettet og later som h*n er på msn med ueksisterende andre dolere?

hm...

"Er vi en gjeng? Hva slags gjeng? Nonnegjengen, nonnewebbisgjengen, msn-gjengen, eller er vi bare en person som later som h*n har et liv på nettet og later som h*n er på msn med ueksisterende andre dolere?"

Etter msn-bildene å dømme, så er vi bare en person om det er nonnegjengen vi tilhører.

Nonnewebbisgjengen eksisterer ikke lenger etter avsløringen til SDD.

Er vi msn-gjengen så har vi nok ikke et liv utenom dol, da bare feiker vi...

Tror jeg...

Gjest ChiengMai
Skrevet

hm...

Uansett så burde det helt sikkert vært ulovlig!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Neimen i alle dager! Hvorfor har jeg ikke lest dette før nå?

Og hvorfor drar du inn Prozak?

Har jeg nevnt noe som helst om Prozak????

Uansett har du tatt mitt deketivarbeid litt vel seriøst * Flirer*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Jeg sluttet som julenisse før årets sesong fordi lønna var for dårlig."

Jeg er ikke så helt sikker på om du har sluttet;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har lyst å si en ting til deg.

Hvorfor skal du lage en egen tråd om meg i dag?

Jeg trodde du av alle ikke ville ta dette alvorlig. Du som vanligvis spøker mye selv.

Jeg lurer virkelig på hvem som er mest paranoid her nå.

Eller er du bare ute etter hallelujarop?

Vet ikke om jeg skal le eller bli kvalm.

Skrevet

Jeg har lyst å si en ting til deg.

Hvorfor skal du lage en egen tråd om meg i dag?

Jeg trodde du av alle ikke ville ta dette alvorlig. Du som vanligvis spøker mye selv.

Jeg lurer virkelig på hvem som er mest paranoid her nå.

Eller er du bare ute etter hallelujarop?

Vet ikke om jeg skal le eller bli kvalm.

Jeg var bare ute etter hallelujarop.

Jeg kunne laget tråden om midia, men hun så ut til å ta det hele litt tungt. Så derfor lagde jeg den om en jeg trodde ville ta den som den spøken den var.

Men der tok jeg visst feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...