Gå til innhold

Troll - oppsummering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å si en ting til deg.

Hvorfor skal du lage en egen tråd om meg i dag?

Jeg trodde du av alle ikke ville ta dette alvorlig. Du som vanligvis spøker mye selv.

Jeg lurer virkelig på hvem som er mest paranoid her nå.

Eller er du bare ute etter hallelujarop?

Vet ikke om jeg skal le eller bli kvalm.

For øvrig var ikke tråden om deg, men om meg.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Goliath

5

• Gyda

4

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du får be KKK finne ut hva dere er. For det var teorier om dere også. Deres fravær var visstnok besyndelig. :)

Herregud dette er så latterlig;o)

Nei, vet du hva. Jeg ante virkelig ikke at du var så paranoid eller at du selv tålte så jævla dårlig en spøk.

Er skikkelig skuffet over deg jeg nå. Og du som selv spøker hele tiden om alt annet og så tar du deg selv så jævla høytydelig og skal få alle andre til å tro at jeg er ei skrulle som var dønn seriøs da jeg la frem noen teorier.

Greit nok at jeg ikke liker at webmaster deltar i diskusjonene her Simen skrev. Jeg synes ikke det er noe morro, men derfra til å ta alt det andre jeg skrev bokstavelig er hårreisende.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var bare ute etter hallelujarop.

Jeg kunne laget tråden om midia, men hun så ut til å ta det hele litt tungt. Så derfor lagde jeg den om en jeg trodde ville ta den som den spøken den var.

Men der tok jeg visst feil.

I går hadde jeg det i grunn litt morsomt. Når jeg ser at det jeg skrev ble så misforstått vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte lenger.

Prozak, var skikkelig aggressiv i noen svar til meg i dag han også.

At det går an!!!

Skrevet

Herregud dette er så latterlig;o)

Nei, vet du hva. Jeg ante virkelig ikke at du var så paranoid eller at du selv tålte så jævla dårlig en spøk.

Er skikkelig skuffet over deg jeg nå. Og du som selv spøker hele tiden om alt annet og så tar du deg selv så jævla høytydelig og skal få alle andre til å tro at jeg er ei skrulle som var dønn seriøs da jeg la frem noen teorier.

Greit nok at jeg ikke liker at webmaster deltar i diskusjonene her Simen skrev. Jeg synes ikke det er noe morro, men derfra til å ta alt det andre jeg skrev bokstavelig er hårreisende.

Hehe, sitter du der og tror jeg er sur og at jeg ikke syntes trådene i går var hysterisk morsomme?

Jeg har sjelden ledd mer på dol noensinne. Det var naturligvis av deres vannvidd, men likefullt var det utrolig morsomt.

Så det faller på sin egen urimelighet hvis du tror jeg er forbanna eller noe sånt. Tvert imot.

Skrevet

I går hadde jeg det i grunn litt morsomt. Når jeg ser at det jeg skrev ble så misforstått vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte lenger.

Prozak, var skikkelig aggressiv i noen svar til meg i dag han også.

At det går an!!!

Jeg har ikke lest noen av svarene i dag.

Men det var du og et par andre brukere (pluss mange anonyme brukere jeg forsto at du sto bak, i hvert fall en del av dem), som kom med den ene absurde påstanden etter hverandre.

Innlegget mitt over er jo langt mer sannsynlig enn en del av det dere påsto.

Derfor er vi flere som syntes det hele ble vannvittig komisk.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har vært aggresiv mot en eneste bruker i noen av de aktuelle trådene.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe, sitter du der og tror jeg er sur og at jeg ikke syntes trådene i går var hysterisk morsomme?

Jeg har sjelden ledd mer på dol noensinne. Det var naturligvis av deres vannvidd, men likefullt var det utrolig morsomt.

Så det faller på sin egen urimelighet hvis du tror jeg er forbanna eller noe sånt. Tvert imot.

Jeg tror vel kanskje ikke du er aggresiv.

Men jeg føler du skal lage meg til en skrulle som var dønn alvorlig i går og selv trodde på alt jeg skrev.

Det eneste jeg tror eller vet ut i fra det Simen skrev så deltar webmaster i diskusjonene under annet nick.

Og da kan det være hvem som helst.

Ja faktisk deg også;o)

Kanskje var det webmaster som gad meg gode råd om dildoer he he.

Liten opplysning: Nå spøkte jeg altså;)

Skrevet

Jeg tror vel kanskje ikke du er aggresiv.

Men jeg føler du skal lage meg til en skrulle som var dønn alvorlig i går og selv trodde på alt jeg skrev.

Det eneste jeg tror eller vet ut i fra det Simen skrev så deltar webmaster i diskusjonene under annet nick.

Og da kan det være hvem som helst.

Ja faktisk deg også;o)

Kanskje var det webmaster som gad meg gode råd om dildoer he he.

Liten opplysning: Nå spøkte jeg altså;)

Hehe, jeg må innrømme at jeg tror flere av dere var seriøse i går, og det var det som gjorde det så utrolig morsomt. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe, jeg må innrømme at jeg tror flere av dere var seriøse i går, og det var det som gjorde det så utrolig morsomt. :)

"LOL" Jeg gir meg ende over;)

Jeg var seriøs i noen av innleggene ja.

Men der jeg påstår både det ene og det andre, var jeg bare 20 % seriøs, og jeg trodde det var så opplagt.Jeg smilte hele tiden da jeg skrev det jeg.

Prozak var ikke med i mine påståelser i det hele tatt.

Så hvorfor du greide å balle inn han her forstår jeg ikke.

Når det er sagt så skjønner du vel at en eller annen man sitter og snakker med her er webmaster. Det har jo Simen sagt. Eller lyver han?

Jeg synes ikke det er så morro jeg. Men nok om det.

Skrevet

"LOL" Jeg gir meg ende over;)

Jeg var seriøs i noen av innleggene ja.

Men der jeg påstår både det ene og det andre, var jeg bare 20 % seriøs, og jeg trodde det var så opplagt.Jeg smilte hele tiden da jeg skrev det jeg.

Prozak var ikke med i mine påståelser i det hele tatt.

Så hvorfor du greide å balle inn han her forstår jeg ikke.

Når det er sagt så skjønner du vel at en eller annen man sitter og snakker med her er webmaster. Det har jo Simen sagt. Eller lyver han?

Jeg synes ikke det er så morro jeg. Men nok om det.

Men tråden sklei jo ut noe til gangs en eller annen gang i løpet av gårsdagen, så jeg mener selvfølgelig ikke å si at alt dere postet var seriøst. Det var det åpenbart ikke.

Dessuten vet jeg jo ikke hvem du var. Du skrev at du brukte 3 ulike nick, og det var haugevis av paranoide nick jeg aldri hadde sett der tidligere.

Hvilke av disse du var aner jeg ikke.

Grunnen til at jeg rabla ned ditt nick i innlegget over, var at jeg var overbevist om at du ville ta det som den spøken det var, og jeg ville ikke henge ut noen av dem som åpenbart ble støtt av tråden.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men tråden sklei jo ut noe til gangs en eller annen gang i løpet av gårsdagen, så jeg mener selvfølgelig ikke å si at alt dere postet var seriøst. Det var det åpenbart ikke.

Dessuten vet jeg jo ikke hvem du var. Du skrev at du brukte 3 ulike nick, og det var haugevis av paranoide nick jeg aldri hadde sett der tidligere.

Grunnen til at jeg rabla ned ditt nick i innlegget over, var at jeg var overbevist om at du ville ta det som den spøken det var, og jeg ville ikke henge ut noen av dem som åpenbart ble støtt av tråden.

Joda jeg skrev at jeg var 3 forskjellige nick. Jeg var KKK, Ikke noe morro og Frøken detektiv.

Jeg var jo helt åpen om det.

Flere var jeg ikke. Men dette vet jo du;o)

Skrevet

Joda jeg skrev at jeg var 3 forskjellige nick. Jeg var KKK, Ikke noe morro og Frøken detektiv.

Jeg var jo helt åpen om det.

Flere var jeg ikke. Men dette vet jo du;o)

Jeg er litt treg, og forsto faktisk ikke at KKK var en forkortelse for KariKrusKakli før i natt. :)

Problemet er at det haglet med nye innlegg i tråden, og med unntak av dem jeg forsøkte å være litt seriøs med; midia og mirakel*2, samt et par andre nick jeg kjenner fra tidligere, så tror jeg ikke jeg fikk med meg hvem som skrev hva av de andre nicka.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Grunnen til at jeg rabla ned ditt nick i innlegget over, var at jeg var overbevist om at du ville ta det som den spøken det var, og jeg ville ikke henge ut noen av dem som åpenbart ble støtt av tråden"

Det var bra at du tok meg og ikke midia. Hun hadde det ikke godt i går. Jeg moret meg for det meste.Jeg har ikke hatt så mange sensitive innlegg her.Men det var leit for henne.Håper hun har blitt beroliget nå.

Men jeg fikk inntrykk av du trodde det hadde rabla fullstendig for meg, enda det bare rabla litt;o)

Skrevet

"Grunnen til at jeg rabla ned ditt nick i innlegget over, var at jeg var overbevist om at du ville ta det som den spøken det var, og jeg ville ikke henge ut noen av dem som åpenbart ble støtt av tråden"

Det var bra at du tok meg og ikke midia. Hun hadde det ikke godt i går. Jeg moret meg for det meste.Jeg har ikke hatt så mange sensitive innlegg her.Men det var leit for henne.Håper hun har blitt beroliget nå.

Men jeg fikk inntrykk av du trodde det hadde rabla fullstendig for meg, enda det bare rabla litt;o)

Jeg synes det rabla for mange av dere, men ikke på en sånn ustabil måte at jeg har forandret inntrykk av noen.

Det hele var bare komisk galskap.

Jeg håper også midia kommer seg igjen, og at hun ikke forsvinner fra dol på grunn av gårsdagens galskap.

Skrevet

Jeg synes det rabla for mange av dere, men ikke på en sånn ustabil måte at jeg har forandret inntrykk av noen.

Det hele var bare komisk galskap.

Jeg håper også midia kommer seg igjen, og at hun ikke forsvinner fra dol på grunn av gårsdagens galskap.

Er her jeg ;)

Skrevet

Hå - der avslørte du deg som den løgneren og bedrageren du egentlig er.

Pinlig.

Alle vet at det er jeg som er Dorthe Skappel.

Skrevet

Jeg har lyst å si en ting til deg.

Hvorfor skal du lage en egen tråd om meg i dag?

Jeg trodde du av alle ikke ville ta dette alvorlig. Du som vanligvis spøker mye selv.

Jeg lurer virkelig på hvem som er mest paranoid her nå.

Eller er du bare ute etter hallelujarop?

Vet ikke om jeg skal le eller bli kvalm.

I alle dager.....

Hvor har humoren din tatt veien?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

I alle dager.....

Hvor har humoren din tatt veien?

Jeg er bli igjen nå. Er aldri langsint jeg;)

Skrevet

Jeg er bli igjen nå. Er aldri langsint jeg;)

Det er godt å høre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...