Gå til innhold

Hva skal jeg kalle han?

Gjest Nyforelsket og navneløs

Anbefalte innlegg

:o)

Jeg lurer på om det er noen som vil dele noen gode, koselige, kjærlige, sexy, søte, tøffe etc... navn/synonymer til kjæresten min?

Det er viktig å presisere at det er jeg som er jente og han gutt;o)

Jeg synes det er vanskelig å finne ut hva jeg skal kalle han. Jeg er glad i å bruke vennen til den jeg er glad i, men jeg er nysgjerrig på hva dere jenter kaller gutte-kjæresten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210359-hva-skal-jeg-kalle-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Hehe* Jeg er fæl på kosenavn, men heldigvis synes kjæresten min det er bare kos å bli kalt Kosegutten og hva som nå kommer strømmende ut av munnen min. :o)

Men det aller mest personlige og koselige og private får du ikke vite... :o) Vi har et spesielt kjælenavn på hverandre (ett hver altså) og de er det bare vi to som vet. :o) Barnslige? Åjada, men vi koser oss og han bruker navnene nesten mer enn det jeg gjør.

*Hehe* Jeg er fæl på kosenavn, men heldigvis synes kjæresten min det er bare kos å bli kalt Kosegutten og hva som nå kommer strømmende ut av munnen min. :o)

Men det aller mest personlige og koselige og private får du ikke vite... :o) Vi har et spesielt kjælenavn på hverandre (ett hver altså) og de er det bare vi to som vet. :o) Barnslige? Åjada, men vi koser oss og han bruker navnene nesten mer enn det jeg gjør.

Kosegutten er jo kos det:o)

Vi har ikke funnet noe kallenavn på hverandre enda, men jeg håper vi finner et hver:o)

Spennende og koselig å høre hva andre kjærester kaller hverandre:o)

Annonse

Vi har ikke funnet noe kallenavn på hverandre enda, men jeg håper vi finner et hver:o)

Jøss, så morragretne dere er da!

Er det mulig...jaja

Klart han har et navn. Men dere vet godt at jeg mente kjælenavn - og har dere ikke noen koselige forslag så kan dere vel la være å svare?

Til dere som er litt mer positiv i dag så sender jeg et smil til dere:o)

Jeg tror ikke man kan lete opp et spesielt kjælenavn, det må bare komme av seg selv. :o)

Lykke til med kjælenavnjakten! :o)

Jeg tror ikke man kan lete opp et spesielt kjælenavn, det må bare komme av seg selv. :o)

Lykke til med kjælenavnjakten! :o)

;o)

Ja, det er klart. Jeg har jo kalt han forskjellig allerede - ikke noe med det.

Bare litt nysgjerrig på om det fantes noe annet koselig (og jeg sitter ikke her og er fortvilet over synonym-mangel altså hehehe - bare lykkelig og nysgjerrig på en glad måte)

Gjest mipjenta

Er det mulig...jaja

Klart han har et navn. Men dere vet godt at jeg mente kjælenavn - og har dere ikke noen koselige forslag så kan dere vel la være å svare?

Så gøy å være nyforelska! Du må nyte det;)

Ikke så mye kosenavn her i gården, går mye i "vennen", "klumpen" osv.. Det detter nok ned noen lure navn til slutt hos deg!

Du må jo finne noe som passer på ham da, og det kan jo ta litt tid ;-)

Min kjære samboer er et lite rotehue, defor ble han helt i begynnelsen, før jeg kjente ham skikkelig, kalt for Smurfen. Sjarmerende, ikke sant? ;-)

Hva jeg kaller han nå, ja, det kan du jo få fortsette å lure på. :-)

Gjest Snuskine

Er det mulig...jaja

Snusken..

Annonse

Så gøy å være nyforelska! Du må nyte det;)

Ikke så mye kosenavn her i gården, går mye i "vennen", "klumpen" osv.. Det detter nok ned noen lure navn til slutt hos deg!

:o)

Så koselige meldinger som har kommet inn:o)

Kjempekos å se hva dere skriver.

Og "slik kan det også være": de kjælenavnene var bare så morsom *ler* koselig!

Et særegent navn kommer jeg nok over når vi er enda mer kjent, men frem til da er det kos å ha andre "navn".

Gleder meg til å se hva mer som kan dukke opp i denne tråden:o)

Ha en fin dag alle sammen:o) Det har jeg:o)

Hihi...hadde samme spørsmålet for 1,5 år siden...like forelska ja forresten ;)

Godklumpen, gullet, kosegutten, godgutten, elsklingen, kjekkasen, søtingen, bamsen,go'ingen, loverboy'n og morsomme sukkersøte varianter av fornavn, mellomnavn eller etternavn, det er bare å slå deg løs!

Åh jeg blir så fjortis og pusete når det er snakk om slike ting altså;)

*Sussedussepusseirosaogrødelepperhelleduuuussen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...