Gå til innhold

Den verste gaven du kan få til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånne tråder som dette gjør at jeg ikke liker å gi gaver i det hele tatt...

Noen er jo misfornøyd med alt jo! Samme hvor mye man har tenkt på hva man skal gi... Av og til har man ikke råd til å kjøpe det nyeste, kuleste, mest populære.

Er det rart man hater julen?

Åh, jeg er så enig!

Alt skvip som folk tror man trenger, men som man egentlig bare kommer til å stue bort et sted, fordi man ikke har bruk for det, eller plass.

Hadde jeg ikke hatt barn, så tror jeg at jeg ville foretrukket at man droppet å kjøpe julegaver til alle, og heller bruke noen kroner på seg selv, noe man virkelig trengte/ønsket seg... Men det kommer vel aldri til å bli godtatt ;)

Er så enig! Hvorfor ikke la hver enkelt familie bruke litt penger på seg selv i jula så de kan få noe de blir veldig begeistret for?

Det er jo umulig å kjøpe noe folk har bruk for som ikke bare tar opp plass i skuffer og skap. Folk HAR jo allerede det de trenger. Det er jo -der- problemet ligger!

Gjest Julelelei

Er så enig! Hvorfor ikke la hver enkelt familie bruke litt penger på seg selv i jula så de kan få noe de blir veldig begeistret for?

Det er jo umulig å kjøpe noe folk har bruk for som ikke bare tar opp plass i skuffer og skap. Folk HAR jo allerede det de trenger. Det er jo -der- problemet ligger!

Uff, jeg er så lei dette julestyret, det at man "må" kjøpe noe, selv om man ikke har noen gode idéer. Og når man kjøper "bare noe" så blir folk misfornøyde.

Og det at man skal ønske seg noe til jul, det blir så tafatt. Ikke noe værre enn å kjøpe akkurat det noen ønsket seg, for å se dem smile litt og si "der var den ja" når dem åpner pakken.

Jeg holder meg som regel til bruksvarer; Et par poser fin kaffe, sokker og undertøy, godter, drikkevarer osv.

Det er ikke så fryktelig spennende, men jeg foretrekker heller å kjøpe noen mer oppfinnsomme gaver som virkelig overrasker utenom høytidene (da har man større kjangse til å kjøpe det noen ønsker seg uten at dem vet om det!). Forstår meg ikke på denne "I julen skal vi overraske hverandre!"-filosofien. Det blir jo ikke overraskelse da!

Sånne tråder som dette gjør at jeg ikke liker å gi gaver i det hele tatt...

Noen er jo misfornøyd med alt jo! Samme hvor mye man har tenkt på hva man skal gi... Av og til har man ikke råd til å kjøpe det nyeste, kuleste, mest populære.

Er det rart man hater julen?

Da er gavekort på et kjøpesenter løsningen - så får heller mottakeren ta jobben sjøl med å finne sin egen julegave!

Og bøker, forresten, de kan jo byttes uansett!

Annonse

Da er gavekort på et kjøpesenter løsningen - så får heller mottakeren ta jobben sjøl med å finne sin egen julegave!

Og bøker, forresten, de kan jo byttes uansett!

Syns hele greia med gave er at det er noe uventet, noe som viser at noen har tenkt på oss. Men i jula er det forventet med gaver, og ikke hva som helst heller.

Og så skal man gi til slekt som man aldri snakker med resten av året og som man ikke aner hva har eller liker. Snåle greier egentlig...

*lettere oppgitt*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...