collins Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/12/14/452267.html De fleste kommunepolitikere klager til Staten på den dårlige økonomien, uten å gjøre noe selv for å bedre den. Fint at vi har noen politikere med kreative tiltak! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg syns også det er bra med kreativt forslag om å få til en bedre kommuneøkonomi: Men i dette tilfellet syns jeg nok Valde og de andre kommunepolitikerne i Rauma, tror vel mye på julenissen. Sjansen for å vinne i lotto, er 1 av 1000, om ikke verre. Altså, ikke rare sjansen. Min applaus ville vært større om de kunne vist til et forlag, der en også gjennom året kunne vist til konkret vekst i økonomien.;-) 0 Siter
fresja Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Da min søster gikk på gymnaset for lenge siden, klaget læreren over at de manglet et skikkelig piano. De begynte å tippe, tror det var 10 øre pr person pr uke. Om de noensinne vant, var det minstepremie på 10 kr. 0 Siter
petter smart Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg syns også det er bra med kreativt forslag om å få til en bedre kommuneøkonomi: Men i dette tilfellet syns jeg nok Valde og de andre kommunepolitikerne i Rauma, tror vel mye på julenissen. Sjansen for å vinne i lotto, er 1 av 1000, om ikke verre. Altså, ikke rare sjansen. Min applaus ville vært større om de kunne vist til et forlag, der en også gjennom året kunne vist til konkret vekst i økonomien.;-) Sjansen for å vinne førstepremien er (pr rekke) en av 5 379 616. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Sjansen for å vinne førstepremien er (pr rekke) en av 5 379 616. Hehe, ja da sier det seg vel selv;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.