Gå til innhold

DOL en stor barnehage?

Gjest minner fra en barndom

Anbefalte innlegg

Gjest minner fra en barndom

får en litt sånn deja vu følelse når det dukker opp innlegg med rød strek foran.

Litt sånn, nå er vi i barnehagen og vi klager til barehagetantene " Det er ikke lov!!" "Han var dum mot meg", har ikke lov til å si sånt!!", Og barnehagetantene (webbisene) må ordne opp og kjefte på riktig vedkommende og gjerne trøste litt og blåse på såret

flere som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210374-dol-en-stor-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en av de faste dol'erne

Ja - dessverre. Det er jo merkelig i grunnen, at ikke voksne folk kan oppføre seg voksent mot hverandre. Burde vært unødvendig med "vakter", men her trengs det dessverre.

Det er en av grunnene til at jeg gjerne skulle ønske jeg fant et nettsted med litt mer voksne/modne folk, hvor tonen var mer allreit (De fleste her er selvsagt helt allreit, men så er det de unntakene som ødelegger for de andre).

Annonse

Gjest noenlunde fast bruker i flere år

Forskjellen her er jo at vi har "skjulte" barnehagetanter. De er barnehagetanter i det ene øyeblikket, og en av ungene det neste.

Og dem som uttrykker bekymring for dette, blir forsøkt pepet ut.

Merker meg at det er de noen av de samme nickene som forsvarer outing av troll, som prøver å pipe ut de som uttrykker bekymring - og som forøvrig også sier at de bare stoler på faste nick.

Gjest Jahjahmensann

Og dem som uttrykker bekymring for dette, blir forsøkt pepet ut.

Merker meg at det er de noen av de samme nickene som forsvarer outing av troll, som prøver å pipe ut de som uttrykker bekymring - og som forøvrig også sier at de bare stoler på faste nick.

Ja, de stoler bare på faste nick. Likevel er det flere av de faste nickene som deler ut adresse/brukernavn/passord til DOL-galleriet, sender rundt bilder og forteller ting som er blitt fortalt de i fortrolighet på MSN o.l. Men for all del, la de leve i trua på at de kan stole på nesten vilt fremmede mennesker.

Gjest noenlunde fast bruker i flere år

Ja, de stoler bare på faste nick. Likevel er det flere av de faste nickene som deler ut adresse/brukernavn/passord til DOL-galleriet, sender rundt bilder og forteller ting som er blitt fortalt de i fortrolighet på MSN o.l. Men for all del, la de leve i trua på at de kan stole på nesten vilt fremmede mennesker.

Det du sier der, har jeg ikke noe grunnlag for å vite.

Men, dol er vel som ethvert annet sosialt samfunn: Ikke idéelt (og da kan slike ting forekomme).

Dette er ganske grove påstander. Og om de er sanne, tror jeg ikke det gjelder mange.

I alle fall bør du kunne vise til sikre kilder ved å slenge ut slikt.

Gjest Jahjahmensann

Dette er ganske grove påstander. Og om de er sanne, tror jeg ikke det gjelder mange.

Både tonie og SDD bekreftet jo dette. Du stoler kanskje mer på dem enn på en med ukjent nick?

Har én eneste av de påstandene som har haglet i de siste par døgnene her blitt i nærheten av dokumentert? :-)

"............................................."

Har én eneste av de påstandene som har haglet i de siste par døgnene her blitt i nærheten av dokumentert? :-)

"............................................."

Nei, på ingen måte. :-)

Men det er jammen på sin plass å påpeke slike viderespredninger av rykter likevel.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...