Gå til innhold

Denne tråden handler om hår!

Anbefalte innlegg

Gjest Lyst å bli ny!

Har hår sånn til skulderbladene, sparer og sparer, men til hva?

Nå har jeg dessuten en pyton hårfarge, var så lei av synlig ettervekst, at jeg nå har lys kommunefarga hår, praktisk, men kjedelig!

Men nå har jeg lyst å klippe meg, men aner ike hvordan!

Er tredve og er livredd for å se gammel ut, huff og huff, og det er jeg redd for å gjøre med kort går!

Hvordan er dere på håret, trenger litt inspirasjon for hvordan jeg skal klippe og farge meg uten å bli kjerring!

Og til dere menn, hva er finest på jenter?

Har nemlig den oppfatningen at man kommer lenger med lyst langt hår visst man skal på sjekkern, men er det tilfelle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210401-denne-tr%C3%A5den-handler-om-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Jeg liker kort eller halvlangt hår, gjerne mørkt. Kanskje litt påvirket av at det er det samboeren min har....? *s*

Langt hår, uansett farge, liker jeg ikke på voksne kvinner.

Det kan godt henne at langt lyst hår fungerer når man er på sjekkern'n, man da bør du kanskje ta i betraktning _hva_ slags mannfolk som lar seg sjekke opp av blondiner... ;-)

Mitt tips er at du stoler på det faglige rådet fra frisøren, h*n er vel ofte den som har best forutsetninger til å si noe om hva som kan kle deg.

Jeg liker kort eller halvlangt hår, gjerne mørkt. Kanskje litt påvirket av at det er det samboeren min har....? *s*

Det kan godt henne at langt lyst hår fungerer når man er på sjekkern'n, man da bør du kanskje ta i betraktning _hva_ slags mannfolk som lar seg sjekke opp av blondiner... ;-)

Mitt tips er at du stoler på det faglige rådet fra frisøren, h*n er vel ofte den som har best forutsetninger til å si noe om hva som kan kle deg.

Du mener ærlig talt ikke at hårfargen har noe å si for innteligensen til damer som sjekker opp??

Gjest Lyst å bli ny!

Småfrekt svar gitt, jeg er jo naturlig blond, og har nok vært blond alle gangene jeg jeg har sjekket meg en mann, lite jeg kan gjøre med det!

Ikke særlig fint å farge håret mørkt og få lys ettervekst, da er det bedre med en mørk en!

Du mener ikke seriøst at jeg blir sett på som dum pga av min lyse manke?

Småfrekt svar gitt, jeg er jo naturlig blond, og har nok vært blond alle gangene jeg jeg har sjekket meg en mann, lite jeg kan gjøre med det!

Ikke særlig fint å farge håret mørkt og få lys ettervekst, da er det bedre med en mørk en!

Kvinner som bleiker håret lyst tiltrekker seg menn på byen, men det kommer an på om du vil ha den typen menn..

Tipper jeg han mente. Er du naturlig blond, så er du jo bare heldig! =)

Annonse

Gjest Lyst å bli ny!

Kvinner som bleiker håret lyst tiltrekker seg menn på byen, men det kommer an på om du vil ha den typen menn..

Tipper jeg han mente. Er du naturlig blond, så er du jo bare heldig! =)

Du har sikkert rett, men samtidig vil jo egentlig ingen se forskjell på om håret er bleika eller ikke, det er det iallefall ingen som gjør med meg :)

Og heldig vet jeg ikke om jeg er da, har alltid hatt en drøm om å bli mørk å mystisk...

Gjest Lyst å bli ny!

Lyst hår er attraktivt fordi det signaliserer ungdom.

Leser Illustrert Vitenskap jeg, serru. :-) *mellomblond og halvsmart*

Da holder jeg meg til lyst, da det er veldig viktig for meg å klamre meg til ungdommeligheten for tiden!

Og i tillegg er jeg smart, må være en bonus det da :)

Du har sikkert rett, men samtidig vil jo egentlig ingen se forskjell på om håret er bleika eller ikke, det er det iallefall ingen som gjør med meg :)

Og heldig vet jeg ikke om jeg er da, har alltid hatt en drøm om å bli mørk å mystisk...

Det som er det fine, er at det finnes alle typer menn, som liker alle typer damer uansett =)

Og de som har krøller vil ha glatt hår, de som har blå øyne vil ha brune, etc.

Min erfaring er at man ser _veldig_ godt om det er fake blondt, hvertfall på damer over 30-35 som har gjort det noen ganger. Og hvis jeg ikke trekker Ørkenvandrerens ord for langt, så tipper jeg det var de man ser det på han mente, for de er liksom en helt egen type =)

Synes ikke det er fint når naturlig blonde farger håret mørkt. Ser at Linn Ullmann har prøvd seg på det, og hun ble veldig dradd og gammel i fjeset. Ikke kledelig.

Jeg ville tatt en tur til frisør og bedt dem finne på noe småfrekt. Min oppfatning er at kvinner ofte ser eldre ut med langt hår når de kommer over en viss alder. Håret drar trekkene nedover på en måte.

Clue1365380406

En fin måte å freshe det opp på uten å se blondert ut eller bli brunette, er å stripe håret med mørke (brune) og lyse striper.

Da får du et fint fargespill i håret.

Ta stripene kun i overhåret, det er der de skal synes.

Kjempefin effekt!

Hvis du har litt tykt hår kan du bevare lengden på det, man la frisøren klippe det opp i vilkårlige lengder.

Bruk skum i håret etter vask, og klem det opp når du føhner i en tøff og rufsete frisyre

"Mitt tips er at du stoler på det faglige rådet fra frisøren, h*n er vel ofte den som har best forutsetninger til å si noe om hva som kan kle deg."

Det er en sannhet med modifikasjon. Jeg vet ikke hvor mange frisører som har "skamklipt" og forderva- farga håret mitt, med åra. Men det er ikke få.

Det er best å bestemme seg på forhånd, og holde fast ved det, når frisører skal gjøre noe som helst med håret.

Det er iallfall min erfaring*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...