Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg, med stor nysgjerrighet og barnlig interesse!

Jeg koser meg, og sjenerer meg slett ikke å klikke på meldinger det står andres navn på. *S*

Enn dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Selvfølgelig :), men jeg syns godt de kunne legge ut litt mer intime detaljer her og ikke bare på privat mail.

Skrevet

Jeg har en tendens til å glemme hele meldings-forumet, og sist det lå en melding til meg her måtte jeg tipses om det via åpent...;-)

Men de gangene jeg roter meg inn her (som f eks nå, da jeg så innlegget ditt på 100 nyeste), så anser jeg absolutt ikke meldinger/tråder med navn/nick i overskriften som "for" private! ;-)

Skrevet
  fei skrev (På 15.12.2005 den 13.38):

Selvfølgelig :), men jeg syns godt de kunne legge ut litt mer intime detaljer her og ikke bare på privat mail.

LOL!

Skrevet

Javisst, og jeg blander meg gjerne borti hvis jeg finner det for godt.

Skrevet

Hehe. Jeg er alltid på 100 nyeste, og jeg detter innom det meste der, men som regel hopper jeg over de med navn fordi jeg veit at det som regel er kjedelig for utenforstående =)

Annonse

Skrevet
  fei skrev (På 15.12.2005 den 13.38):

Ja til saftige, intime detaljer på meldinger!

Ja! Ja! Ja! *S*

Skrevet
  DarkPink skrev (På 15.12.2005 den 13.42):

Hehe. Jeg er alltid på 100 nyeste, og jeg detter innom det meste der, men som regel hopper jeg over de med navn fordi jeg veit at det som regel er kjedelig for utenforstående =)

Æsj, det ble en "som regel" for mye.

Ørkenvandreren
Skrevet

"Selvfølgelig" leser jeg en god del meldinger til andre - de publiseres jo helt åpent, så noen "for your eyes only"-tankegang kan ikke trådstarteren forvente.

Skrevet
  serendipity skrev (På 15.12.2005 den 13.44):

Nei er du gal, de er jo høyst personlige!!!!

*knegg*

Annonse

Skrevet
  M.Angelica skrev (På 15.12.2005 den 14.27):

Hvis det står noe int. så :P

hehe samme her ;-D

Skrevet

Ja. Det gjør jeg da. De ligger jo her, åpne og offentlige. Og er det av interesse, så leser jeg hele tråden.

Skrevet

Er du gal?

Det er klart jeg gjør! Man vil da ikke gå glipp av noe, vil man det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...