Gå til innhold

Smileyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes smileyer har tatt helt av på dol. Det er blitt slik at du må ha smiley bak alt du skriver for ellers tror noen at du er sur. Hva er dette for noe forbasket overfladisk hykleri. Limer dere smil på fjeset på deres før dere drar på jobb og har det der til dere kommer hjem, for da å ta det vekk og begynne å skrike til familien og sparke til katten.

Skrevet

1) Jeg smiler stort sett mye

2) Jeg sparker ikke katten, veit ikke hvordan det er med deg...?

Skrevet

Høres ikke ut som du har forstatt pointet med smileys ;o)

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 15.12.2005 den 13.47):

1) Jeg smiler stort sett mye

2) Jeg sparker ikke katten, veit ikke hvordan det er med deg...?

Har ikke katt og bor alene.

Skrevet

Helt enig, jeg liker ikke den utviklingen. Men det er veldig vanskelig å tolke hvordan andre folk mener det de sier når det er skriftlig, så det må vel bare til for å unngå misforståelser. Jeg slenger heller på ett for mye enn ett for lite nå.

Skrevet
  refuks skrev (På 15.12.2005 den 13.48):

Høres ikke ut som du har forstatt pointet med smileys ;o)

Jo jeg vet hva smil betyr, men ikke denne overdrevne bruken på dol.

Skrevet
  Zuleika skrev (På 15.12.2005 den 13.48):

Har ikke katt og bor alene.

Da forstår jeg at du ikke smiler så mye.

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 15.12.2005 den 13.49):

Jeg smiler når jeg er glad og føler behov for det, og det er ofte. Jeg føler ikke behov for å smile på dol hele tiden.

Skrevet
  Zuleika skrev (På 15.12.2005 den 13.50):

Jeg smiler når jeg er glad og føler behov for det, og det er ofte. Jeg føler ikke behov for å smile på dol hele tiden.

Nei, du fremstår ikke som overveldende glad her, nei.

Skrevet

Øøøøøøy!

Skrike til familien,- jo det kan nok stemme, men sparke katten, _det_ gjør jeg ikke!!

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 15.12.2005 den 13.49):

Hehe...

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Jeg putter da ofte et smil sammen med det jeg sier til folk i virkeligheten, sånn at de skal se at jeg ikke er en sur megge. Men jeg går ikke konstant og smiler da, men jeg smiler til de jeg prater til når det passer seg slik.

I fare for å irritere nå :-) :-)

Skrevet

Oi! Guilty as charged!!! ;-)

Men jeg liker å smile mye ellers også jeg, da, f eks så smiler og hilser jeg på kolleger hele dagen. Noen er så stressa på det om det har hilst "nok" for i dag at de går rundt med et sur gjedde-fjes og stirrer stivt fremfor seg.

Slik vil ikke jeg bli!!!

JA til mer smiling! :-)))))))

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 15.12.2005 den 13.51):

Nei, du fremstår ikke som overveldende glad her, nei.

Skulle jeg det?

Skrevet

Når man har lest alle "synes dere er så slemme"-trådene her, så synes jeg det er tryggest å slenge på smiley's i hytt og pine(eller var det vær?)

:-)

Skrevet
  Zuleika skrev (På 15.12.2005 den 14.06):

Skulle jeg det?

Hvorvidt du vil framstå som blid og hyggelig eller muggen, er helt og fullt opp til deg.

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 15.12.2005 den 14.06):

Hvorvidt du vil framstå som blid og hyggelig eller muggen, er helt og fullt opp til deg.

Hvem skal definere hvem er blid og hyggelig? Du er ganske skarp i kantene i svarene dine noen ganger og da blir smileyen falsk.

Skrevet

Nå har jeg ikke katt så jeg nøyer meg å sparke naboens. :-)

Ja, jeg klistrer på meg et smil når jeg er ute blant folk. Hjemme klistrer jeg på meg mitt barnevennlige ansikt. Om natta klistrer jeg på meg sove-tryne. Og det går så fint så. Helt sant!

Når jeg snakker med folk prøver jeg alltid å vise med kroppsspråk og mimikk om jeg tuller eller er seriøs, er sint eller glad, osv. Når jeg skriver må jeg jo bruke tegn for å vise det samme. :-( Ikke sant? :-D

Skrevet
  Zuleika skrev (På 15.12.2005 den 14.08):

Hvem skal definere hvem er blid og hyggelig? Du er ganske skarp i kantene i svarene dine noen ganger og da blir smileyen falsk.

Siden du ikke vil ha noen smilys'er i denne tråden har jeg bevisst unngått dem. Hvordan kan du vite om jeg kødder med deg eller ikke?

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 15.12.2005 den 14.10):

Siden du ikke vil ha noen smilys'er i denne tråden har jeg bevisst unngått dem. Hvordan kan du vite om jeg kødder med deg eller ikke?

Mener du at smiley er bevis på ikke kødd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...