Gå til innhold

Smileyer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg smiler når jeg har muntre samtaler, og her inne synes jeg at jeg deltar i mange muntre diskusjoner.

Så veldig ofte synes jeg det er på sin plass med smilefjes eller et "lurefjes" for å forsterke det jeg prøver å få fram i teksten.

Egentlig er jeg en stolt storbruker!

(Men ikke nå.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210426-smileyer/page/2/#findComment-1530310
Del på andre sider

Annonse

Oi! Guilty as charged!!! ;-)

Men jeg liker å smile mye ellers også jeg, da, f eks så smiler og hilser jeg på kolleger hele dagen. Noen er så stressa på det om det har hilst "nok" for i dag at de går rundt med et sur gjedde-fjes og stirrer stivt fremfor seg.

Slik vil ikke jeg bli!!!

JA til mer smiling! :-)))))))

Støttes!

:o))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210426-smileyer/page/2/#findComment-1530312
Del på andre sider

laguna1365380434

Hvordan skal man foresten ellers utrykke humør og "tonefall" når en er kjapt innpå med en melding?

Her har vi jo ikke kroppspråk og tonefall og moderere eller forsterke og understreke med..

Jeg synes det kan være et tegn på generelt dårlig språk om en må benytte seg av diverse smiletryner for å understreke meninger og stemninger i lengre eposer, la oss si i personlige brev,(hvilket jeg faktisk HAR gjort meg skyldig i :-o) men så lenge formen er så muntlig og samtalepreget som den er her inne, synes jeg faktisk smileyene krydrer og gir mening.

Selvom noen selvsagt overdriver, inkludert meg selv, fra tid til annen om ikke ofte... Jeg legger også merke til at en fort blir oppfattet som sur om en lar være, og jeg har også lurt på om noen mener å være harde med meg når de lar være, fordi jeg har blitt fryktelig vant til at den hører med på et vennligsinnet innlegg.

Men jeg klarer ikke å se på det som noe stort problem. Da er det verre når folk ikke "mener" smileyen. Det blir som folk ute i verden som hater deg, men sier at du har fin kjole liksom..Folk kan pokker meg stå for det når de skal være kjipe eller strenge,jeg kan ikke fordra folk som sørger for å få bitt, men samtidig helgraderer seg mot tilsvar!

:-) Sånn!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210426-smileyer/page/2/#findComment-1530832
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...