Gå til innhold

Overflytting av email

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tante Tea, på tur med en Toller c',)

Du kan ordne sånn at alle mailer videresendes til en annen adresse. I e-mail-leseren finner du noe om det avhengig av hva slags leser du bruker.

Under alternativer eller egenskaper eller noe slikt skal du finne noe som heter regler, under regler kan du bestemme at all innkommende post skal videresendes til en bestemt adresse.

Det som er enklere er å bruke webmail grensesnittet på telenor sine sider - da kan du lese e-posten hvor som helst, akkurat osm hotmail etc.

Hvis det var det som var ønsket.

"..........................................."

Ja det er det jeg ønsker. Kan du forklare nærmere hvordan jeg går frem? Takk for svar.

Du kan ordne sånn at alle mailer videresendes til en annen adresse. I e-mail-leseren finner du noe om det avhengig av hva slags leser du bruker.

Under alternativer eller egenskaper eller noe slikt skal du finne noe som heter regler, under regler kan du bestemme at all innkommende post skal videresendes til en bestemt adresse.

Nå ble det brukt et ord her som jeg aldri har skjønt. Kan noen forklare meg hva grensesnittet er? Og hvordan kan man bruke det?

Off topic, litt ja. Men jeg skulle ønske at da det store Internettet og Datamaskinen kom til jorden, så ble det funnet på helt NYE ord, som ikke hadde noe med de ordene vi brukte før.

Grense Snitt Ikon Skrivebord Fil osv

Alt sammen ting som vi dødelige (som ikke har datapeiling) forbinder med helt andre ting.

;P

Ja det er det jeg ønsker. Kan du forklare nærmere hvordan jeg går frem? Takk for svar.

http://www.online.no/

På høyresiden ser du et skjema hvor det står "les og send epost".Logg deg inn der, så kommer til til webmail grensesnittet.

Enkelt og greit :-)

"............................................."

Annonse

Nå ble det brukt et ord her som jeg aldri har skjønt. Kan noen forklare meg hva grensesnittet er? Og hvordan kan man bruke det?

Off topic, litt ja. Men jeg skulle ønske at da det store Internettet og Datamaskinen kom til jorden, så ble det funnet på helt NYE ord, som ikke hadde noe med de ordene vi brukte før.

Alt sammen ting som vi dødelige (som ikke har datapeiling) forbinder med helt andre ting.

;P

grensesnitt ~snitt i edb: programvare som skaper forbindelse mellom to enheter slik at de virker sammen el. kan kommunisere med hverandre g-et mellom datamaskin og skriver, jf brukergrensesnitt

;P

Et grensesnitt er det du ser når du bruker et program eller, tjeneste e.l. F.eks så har webrowseren et web-grensesnitt når du ser på en webside.

Hvordan mobilen din viser ting i displayet, hvordan menyene og knappene fungerer, er telefonens brukergrensesnitt.

Enkelt sagt: Hvordan du interagerer med noe, visuellt og funksjonellt.

Dette er "brukergrensesnitt" - litt mer abstrakt blir det hvis vi snakker om f.eks en prosess sitt grensesnitt mot filsystemet, mot nettverksprotokollen etc. Men prinsippet er det samme.

"............................................"

grensesnitt ~snitt i edb: programvare som skaper forbindelse mellom to enheter slik at de virker sammen el. kan kommunisere med hverandre g-et mellom datamaskin og skriver, jf brukergrensesnitt

Oj.

Men hvorfor kalte de det grensesnitt? Hva heter det på engelsk?

Snittebønner. Gjennomsnitt. Han så sitt snitt.

Svenskegrensa. Tomtegrense. Nå må man begrense seg osv. Sånt tenker jeg når noen sier grensesnitt.

Det jeg mener (takk for forklaringen, dække det) er at de valgte så snåle navn på datatingene. Kunne de ikke brukt nye?

Og så alle de som sier dataBAse ... lurer på om de også sier militærBAse?

Oj.

Men hvorfor kalte de det grensesnitt? Hva heter det på engelsk?

Snittebønner. Gjennomsnitt. Han så sitt snitt.

Svenskegrensa. Tomtegrense. Nå må man begrense seg osv. Sånt tenker jeg når noen sier grensesnitt.

Det jeg mener (takk for forklaringen, dække det) er at de valgte så snåle navn på datatingene. Kunne de ikke brukt nye?

Og så alle de som sier dataBAse ... lurer på om de også sier militærBAse?

Jeg aner ikke hva det heter på engelsk (husker det sikkert når jeg får høre det). Du får spørre Prozak. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...