Prozak Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Endelig...SNART ferdig med et prosjekt bestående av nærmere 2000 linjer med kode. Kun et par små funksjoner og litt finpuss igjen. Og så gjenstår "bare" en rapport på 30-40 sider, før svineriet skal leveres innen kl. 10:30 i morgen. Etter det skal jeg gå å handle en kasse øl og en flaske whisky, og sette med ned og drikke til jeg er bevistløs. Endelig ferie! "..........................................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hvordan i helvete har du hatt tid til å jobbe de to siste dagene? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Er du student + jobber? Lykke til! Jeg holder på med en øvingsoppgave og skriver om en konsertfremførelse. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt... Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi... 0 Siter
Elbereth Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Javel du Jeg skal ha en h. stor eksamen i morgen, og beundrer/avskyr alle som har såååå god oversikt... Men, kl 1505 i morgen, tar jeg ferie, jeg også 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Javel du Jeg skal ha en h. stor eksamen i morgen, og beundrer/avskyr alle som har såååå god oversikt... Men, kl 1505 i morgen, tar jeg ferie, jeg også Lykke til du også! 0 Siter
mrxx Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hvordan i helvete har du hatt tid til å jobbe de to siste dagene? Hehe, godt spørsmål. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Hehe, godt spørsmål. Multitasking. "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Javel du Jeg skal ha en h. stor eksamen i morgen, og beundrer/avskyr alle som har såååå god oversikt... Men, kl 1505 i morgen, tar jeg ferie, jeg også "beundrer/avskyr alle som har såååå god oversikt..." Vel, når man sitter og lager noe fra scratch, så får man jo litt oversikt. Problemet er at mesteparten av oversikten ligger mellom ørene - å få det ned på papir er ikke alltid så lett. Men du får ha lykke til i morgen :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt... Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi... "Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt..." Neida - har tatt fortløpende backup underveis, og bedrevet grundig QA :-) "Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi..." Jeg er for profesjonnell til slikt :-) "............................................" 0 Siter
favn Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Multitasking. "......................................" Hvorfor synes jeg det ordet høres veldig grisete ut? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Er du student + jobber? Lykke til! Jeg holder på med en øvingsoppgave og skriver om en konsertfremførelse. Jeg jobber med en utviklingsoppgave :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Hvorfor synes jeg det ordet høres veldig grisete ut? P.g.a "multi", tenker jeg :-) "........................................" 0 Siter
favn Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 P.g.a "multi", tenker jeg :-) "........................................" Det springer i alle fall rett inn i kofferten hos meg, har alltid gjort det, hehe.. 0 Siter
favn Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 P.g.a "multi", tenker jeg :-) "........................................" Nå la jeg merke til overskriften også *flire* 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 "Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt..." Neida - har tatt fortløpende backup underveis, og bedrevet grundig QA :-) "Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi..." Jeg er for profesjonnell til slikt :-) "............................................" "Jeg er for profesjonnell til slikt :-)" Bare en n i profesjonell, ellers blir det litt....pussig... ;-) Selvmotsigende, nærmest. Det er forresten alltid én bug til. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 "Jeg er for profesjonnell til slikt :-)" Bare en n i profesjonell, ellers blir det litt....pussig... ;-) Selvmotsigende, nærmest. Det er forresten alltid én bug til. "Det er forresten alltid én bug til." Neida. Det er _features_, ikke bugs :-) "...................................." 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 "Det er forresten alltid én bug til." Neida. Det er _features_, ikke bugs :-) "...................................." Ja, det er jo det vi kaller det 0 Siter
Prozak Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Skrevet 16. desember 2005 Det springer i alle fall rett inn i kofferten hos meg, har alltid gjort det, hehe.. La oss brekke det ned: "Multi" - mulige sammenhenger: Multiple orgasmer, multi-akt (flerkant, gruppesex), multiple sexpartnere. "Tasking" - gammelmodig navn på pungen ("taska"), en del av det mannlige kjønnsorgan, noe som naturlig nok en del kvinner forbinder med sex. Assosiasjoner er jo ikke til for få forstås :-) "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.