Gå til innhold

*Pust-pes*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig...SNART ferdig med et prosjekt bestående av nærmere 2000 linjer med kode. Kun et par små funksjoner og litt finpuss igjen. Og så gjenstår "bare" en rapport på 30-40 sider, før svineriet skal leveres innen kl. 10:30 i morgen. Etter det skal jeg gå å handle en kasse øl og en flaske whisky, og sette med ned og drikke til jeg er bevistløs. Endelig ferie!

"..........................................."

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan i helvete har du hatt tid til å jobbe de to siste dagene? ;)

hare1365380455
Skrevet

Er du student + jobber? Lykke til! Jeg holder på med en øvingsoppgave og skriver om en konsertfremførelse.

Skrevet

Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt...

Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi...

Skrevet

Javel du :)

Jeg skal ha en h. stor eksamen i morgen, og beundrer/avskyr alle som har såååå god oversikt... ;)

Men, kl 1505 i morgen, tar jeg ferie, jeg også :D

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal ha en h. stor eksamen i morgen, og beundrer/avskyr alle som har såååå god oversikt... ;)

Lykke til du også!

Annonse

Skrevet

Hvordan i helvete har du hatt tid til å jobbe de to siste dagene? ;)

Hehe, godt spørsmål.

Skrevet

Hehe, godt spørsmål.

Multitasking.

"......................................"

Skrevet

"beundrer/avskyr alle som har såååå god oversikt..."

Vel, når man sitter og lager noe fra scratch, så får man jo litt oversikt. Problemet er at mesteparten av oversikten ligger mellom ørene - å få det ned på papir er ikke alltid så lett.

Men du får ha lykke til i morgen :-)

"..........................................."

Skrevet

Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt...

Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi...

"Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt..."

Neida - har tatt fortløpende backup underveis, og bedrevet grundig QA :-)

"Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi..."

Jeg er for profesjonnell til slikt :-)

"............................................"

Skrevet

Multitasking.

"......................................"

Hvorfor synes jeg det ordet høres veldig grisete ut? :)

Skrevet

Er du student + jobber? Lykke til! Jeg holder på med en øvingsoppgave og skriver om en konsertfremførelse.

Jeg jobber med en utviklingsoppgave :-)

Skrevet

Hvorfor synes jeg det ordet høres veldig grisete ut? :)

P.g.a "multi", tenker jeg :-)

"........................................"

Annonse

Skrevet

Det springer i alle fall rett inn i kofferten hos meg, har alltid gjort det, hehe..

Skrevet

Nå la jeg merke til overskriften også *flire*

Skrevet

"Bare vent,- det dukker nok snart opp en bug som gjør at du må restrukturere koden din helt..."

Neida - har tatt fortløpende backup underveis, og bedrevet grundig QA :-)

"Og hvis du har skrevet innlegg vekselvis med de 2000 linjene kode...så har du kanskje noen overaskelser til gode? Ctrl-C fra trolle-trådene og Ctrl-V i javakoden din? Tjihi..."

Jeg er for profesjonnell til slikt :-)

"Jeg er for profesjonnell til slikt :-)"

Bare en n i profesjonell, ellers blir det litt....pussig... ;-)

Selvmotsigende, nærmest.

Det er forresten alltid én bug til.

Skrevet

"Jeg er for profesjonnell til slikt :-)"

Bare en n i profesjonell, ellers blir det litt....pussig... ;-)

Selvmotsigende, nærmest.

Det er forresten alltid én bug til.

"Det er forresten alltid én bug til."

Neida. Det er _features_, ikke bugs :-)

"...................................."

Skrevet

"Det er forresten alltid én bug til."

Neida. Det er _features_, ikke bugs :-)

"...................................."

Ja, det er jo det vi kaller det :)

Skrevet

Det springer i alle fall rett inn i kofferten hos meg, har alltid gjort det, hehe..

La oss brekke det ned:

"Multi" - mulige sammenhenger: Multiple orgasmer, multi-akt (flerkant, gruppesex), multiple sexpartnere.

"Tasking" - gammelmodig navn på pungen ("taska"), en del av det mannlige kjønnsorgan, noe som naturlig nok en del kvinner forbinder med sex.

Assosiasjoner er jo ikke til for få forstås :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...