Gå til innhold

Om julekort i innboksen

Anbefalte innlegg

Gjest fra en venninne
Skrevet

Jeg poster eller leverer julekort, og jeg synes det er koselig å få! Jeg har fått et julekort som mail, og det kan jeg ikke ha framme.... Men det er lettvint for avsender, jeg forstår det. Men.... Hva mener du om julekort som kommer som mail?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes det er mye koseligere med julekort som "vanlig" post framfor mail.

Men ser at vi bare mottar fler og fler julekort pr. mail etter som årene går.

Gjest snart jul:o)
Skrevet

Samme om det kommer som kort, mail eller sms/mms da. Julekort er da uansett ikke noe jeg har stående framme.

Skrevet

For vår del så sender vi rundt 50 julekort per brev.

Gjennom årene har vi begge fått bekjente gjennom forskjellige fora og de vi ikke har så utrolig mye kontakt med lenger synes vi det er greit å sende en hilsen per e-post til :-)

Selv synes jeg det er hyggelig å få begge deler,men klart det er kjekkest med dem som kan stå fremme :-)

Gjest fra en venninne
Skrevet

Kan du ikke printe det ut, da?

Vi har ikke printer. Hun kunne vel printet ut og gitt?

Gjest fra en venninne
Skrevet

Synes det er mye koseligere med julekort som "vanlig" post framfor mail.

Men ser at vi bare mottar fler og fler julekort pr. mail etter som årene går.

Jeg synes det er koselig å få julekort i postkassen!

Skrevet

Jeg syns det er mest koselig å få julekortene i postkassa, men blir ikke fornærmet om det kommer et par på mail også :-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg synes det er koselig å få julekort i postkassen!

Ja, da er vi enige i det. :)

Skrevet

Kan ikke si jeg klarer å mene så utrolig mye om julekort, da det er meg knekkende likegyldig om jeg får julekort eller ei.

Ikke sender jeg selv heller, nøyer meg med en god jul-sms på lille julaften.

Skrevet

Joda, det er jo koselig - forsåvidt. Men for meg er ikke det skikkelig julekort.

Julekort setter man frimerke på og sender med posten slik at mottager kan ha det på peishylla!!!

Skrevet

For meg så er det noen personer som enten får julekort på mail, eller så får de ikke julekort.

De som skal få uansett får i posten, men de jeg normalt ikke ville sendt julekort til sender jeg på mail. Kanskje. Har jo ikke kommet så langt enda da... ;)

Skrevet

Jeg kan ikke utstå å få disse forb... julekorta med God jul og Enda Bedre Godtnyttår fra Tante Augusta i Hønefoss.

Om de er av papir eller dumper ned i mailen min, gir jeg blaffen i.

Til Blokksberg med hele greia!

Skrevet

Jeg får begge deler, og liker begge deler - så lenge jeg får av begge deler.

Kort er koselig å sette fram eller henge på ei tavle. Mange gjør seg veldig flid med det de sender på mail, enten som noe animert eller som pene word-dokument - og jeg synes det er hyggelig. For meg som er student koster det jo minst seks kroner å sende et kort, og da er det praktisk å kunne sende mail til de jeg vil ønske god jul men som ikke er altfor nærme. Og jeg forstår at andre også er så økonomiske eller praktiske.

Det verste jeg får er en sms full av skrivefeil og tydelig videresendt fra noen andre med mer fantasi i språket. En sms kan jeg ikke ta vare på - det kan jeg med kort og mail.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Samme for meg hvordan julekortene kommer, et julekort er et julekort. Det jeg har lagt merke til som positivt, er at de jeg får julemail fra skriver mye mer enn en del av de jeg får vanlige julekort fra.

Skrevet

Skulle til å skrive at jeg syns det er helt greit med julekort i innboksen, helt til jeg nettopp fikk en som var laget i powerpoint og som jeg ikke får åpnet :(

Skrevet

Syns det er mest koselig å få julekortene i posten jeg.

Har en hyssing på kjøkkenveggen, med masse røde treklyper på hvor jeg henger de opp, et A4 ark blir liksom ikke det samme.

Skrevet

Jeg har fått to, og kommer selv til å sende ut til venner og sånt. Enkelt og greit, jeg har aldri vært no fan av julekortskriving, og det er ingen jeg kjenner heller ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...